Njemačka: Skuplja hrana mijenja navike potrošača

Poskupljenje hrane u Njemačkoj primoralo je mnoge ljude da preispitaju svoje potrošačke navike, pokazuje nova anketa za dpa. Više od polovice ispitanika, 57 posto, navelo je da zbog rasta cijena više paze na novac kojim raspolažu.

Među njima, otprilike polovica sada češće ide u diskont nego u supermarket. Anketu je proveo institut Yougov između 3. i 5. rujna, a sudjelovalo je 2.009 osoba.

Čak 71 posto ljudi koji su promijenili način kupovine sada više nego ranije obraća pažnju na akcije i popuste. Trećina kupuje rjeđe ili manje.

Od svježih proizvoda, međutim, malo tko želi odustati. Gotovo 56 posto reklo je da ih kupuje jednako kao i ranije, dok 5 posto navodi da sada u košarici imaju još više takvih namirnica.

Posebno se ističe podatak da čak 84 posto potrošača koji su promijenili navike pazi više nego ranije da ne baca hranu.

Trude se kupovati promišljenije, ostatke koristiti na nove načine, a gotovo polovica njih češće jede i namirnice kojima je istekao rok trajanja, ako izgledaju dobro.

Statistika potvrđuje trend. Prošle godine stopa poskupljenja hrane iznosila je svega 1,4 posto, dok je tijekom ove ponovno porasla i u srpnju dosegnula oko 2,2 posto. dpa

Exit mobile version