Svjetski modni trgovac C&A izvještava o odličnim rezultatima u odnosu na ciljeve održivosti za 2020. godinu. U svom novom “Izvještaju o globalnoj održivosti 2017.”, kompanija objavljuje svoja dostignuća i obaveze sa fokusom na svoje proizvode, lanac nabave i djelatnike.
“Naš napredak u 2017. godini je direktan rezultat toga kako je održivost ugrađena u naše komercijalne organizacije. Održivost je važan dio načina kako dizajniramo i izrađujemo našu odjeću, tako što ćemo osigurati da je proizvedena i napravljena na način koji poštuje ljude, životinje i životnu sredinu”, rekao je Jeffrei Hogue, globalni šef za održivost kompanije C&A.
Nabavka i proizvodnja od održivijih materijala: C&A je vodeći kupac organskog pamuka
S obzirom na proizvodnju sirovina, C&A se obvezao da će do 2020. godine dvije trećine naših materijala biti proizvedeno iz održivijih izvora. Trenutno, preko 65% pamučnih C&A artikala je proizvedeno ili od certificiranog organskog pamuka ili od boljeg pamuka, što je povećano sa 53% u 2016. godini. C&A ostaje vodeći svjetski kupac certificiranog organskog pamuka. Više od 44% sirovina koje se koriste u trenutnim kolekcijama kompanije – kao što su pamuk, viskoza i poliester – su proizvedene na održiviji način.
U Europi i Kini, C&A je preuzeo hrabar korak obvezujući se da nabavlja 100% svojih umjetnih celuloznih vlakana od dobavljača koji imaju praksu da sprečavaju da proizvodi drevnih ili ugroženih šuma ulaze u njihov lanac nabave. Kompanija je nedavno predstavila i svoje prve reciklirane najlonske proizvode: donje rublje certificirano za Global Recycled Standard.
Prema kružnoj modi: Preko 1.3 miljuna odjevnih predmeta C2Ccertified TM je stavljeno na
tržište
“C&A je dosad iznio na tržište preko 1,3 milijuna odjevnih predmeta Cradle to Cradle (C2C) CertifiedTM na svjetskom nivou, prezentirajući najodrživiju modnu kolekciju trenutno u ovom rangu na tržištu. “Program za certifikaciju Cradle to Cradle pruža viziju naše kružne ekonomske strategije. Nabavkom Cradle to Cradle GOLD CertifiedTM odjeće mi nudimo prve kolekcije u industriji proizvedene po visokim socijalnim standardima i sa 100% sigurnim i netoksičnim materijalima, 100% obnovljivom energijom, 100% recikliranom vodom i uz to je svaka odjeća dizajnirana za sljedeći život”, kaže Hogue.
Ove godine Ethical Corporation je dodjelio C&A inovativnim majicama Cradle to Cradle GOLD CertifiedTM nagradu “Održiva inovacija godine”. C&A je razvio ove inovativne majice u suradnji sa Fashion for Good. C&A i njegova korporativna fondacija su osnivači partneri organizacije Fashion for Good, koja podržava kružne ekonomske pristupe i nove tehnologije počevši od inovativnih start-up proizvoda kako bi ubrzala prelazak na održivu modnu industriju.
Smanjen utjecaj na životnu sredinu: transparentnost vezano za emisiju ugljičnog dioksida i ekološki utjecaj na vodu
C&A je jedan od rijetkih modnih trgovaca koji otkrivaju svoj cjelokupni efekt staklenika i ekološki utjecaj na vodu. U 2017. godini, C&A je smanjio svoju emisiju ugljičnog dioksida za 15% i ekološki utjecaj na vodu za 14%. C&A je najavio cilj daljeg smanjivanja potrošnje vode u proizvodnji sirovina. C&A se također opredjelio za kreiranje “znanstveno zasnovanih ciljeva” kako bi smanjio njihov utjecaj na klimatske promjene.
Povećanje transparentnosti lanca nabave: Karta pokazuje podatke za više od 2.000 tvornica dobavljača
C&A lanac nabave obuhvaća više od 1 milijuna ljudi, koji su zaposleni kod preko 757 svjetskih dobavljača, koji imaju više od 2.000 proizvodnih jedinica na nivou-1 i nivou-2 dobavljača. C&A je napravio prvi korak u povećanju transparentnosti lanca nabave već u svom izvještaju za 2015. godinu otkrivanjem imena i adresa tvornica prvog nivoa dobavljača i prošle godine je dodao tvornice drugog nivoa. Pomoću a web-based tool, svaki C&A kupac može lako identificirati tvornice gdje je proizvedena C&A odjeća.
Približavanje održivosti potrošačima: C&A kampanja #WearTheChange
Da bi pomogao svojim klijentima da donose bolje odluke o kupovini kada su u pitanju održivi aspekti njihove odjeće, C&A je pokrenuo u svojim trgovinama širom svijeta i online ‘#WearTheChange’, globalnu kampanju održivosti preko više komunikacijskih kanala. Svi proizvodi koji su reklamirani sa #WearTheChange su proizvedeni i nabavljeni na način koji je više održiv od konvencionalnih metoda.
C&A Foundation: promjena industrije odjeće
Pokretanje Izvještaja o globalnoj održivosti 2017 . poklopilo se sa objavljivanjem Godišnjeg izvještaja C&A Foundation za 2017. godinu. U ovom izvještaju, Fondacija objavljuje domete svog rada u 2017. godini, ali također i iskustva što se tiče doniranja. Stvaranje promjena i brzina su teški i složeni i zahtjevaju nove vrste suradnje. Zbog toga Godišnji izvještaj C&A Foundation otvoreno dijeli iskustva iz uspjeha i neuspjeha u nadi da će potaknuti više organizacija – posebno korporativnih fondacija – da podrže inicijative koje su potrebne za stvaranje sistemske promjene u industriji odjeće.
Zajedno, ova dva izvještaja prikazuju sliku o tome kako C&A i C&A Foundation rade rame uz rame kako bi učinili modu održivom i odgovornom, potičući da industrija postane snaga za dobro.