Novi članovi menadžment tima HEINEKENA Hrvatska

Stefania Silvestri imenovana je direktoricom financija HEINEKENA Hrvatska, dok je Dimitris Kyriazis preuzeo poziciju direktora Sektora prodaje unutar kompanije. Stefania Silvestri nastavit će razvijati funkciju financija u HEINEKENU Hrvatska fokusirajući se na strateške prioritete kompanije.

Dimitris Kyriazis bit će zadužen za ostvarenje komercijalnog plana s fokusom na održivi rast u svim prodajnim kanalima, uključujući oblikovanje jake HoReCa strategije te razvoj snažnih odnosa s kupcima i potrošačima. Kao i njihovi prethodnici, Stefania i Dimitris postaju članovi lokalnog menadžment tima te će oboje izravno odgovarati Marti Bułhak, predsjednici Uprave HEINEKENA Hrvatska.

Stefania Silvestri dolazi iz HEINEKENA Italija gdje je bila menadžerica za planiranje i kontroling, a prije toga je preko deset godina stjecala vrijedno iskustvo u odjelu financija L’Oréala, vodeće globalne tvrtke u segmentu ljepote i osobne njege. Za to vrijeme bila je na vodećim pozicijama u odjelima za planiranje i kontroling, uključujući poziciju direktorice financijskog kontrolinga u Belgiji te direktorice financijskog kontrolinga u Italiji. Prije dvije godine pridružila se HEINEKENU Italija gdje je rukovodeći funkcijama planiranja i kontrolinga pridonosila transformaciji i rastu operativne kompanije, pokazujući značajne liderske vještine te funkcionalne kompetencije.

Dimitris Kyriazis dolazi iz HEINEKENOVE operativne kompanije EMEA Export & Global Duty Free gdje je bio odgovoran za komercijalne aktivnosti izvoznog poslovanja u Europi, na Bliskom istoku, u Africi, kao i za bescarinsko poslovanje širom svijeta. U HEINEKENU je preko 19 godina, od čega je 15 godina proveo u HEINEKENU Grčka u različitim ulogama – od brend menadžementa do seniorskih prodajnih pozicija u maloprodaji i ugostiteljstvu.

Nakon toga, 2018. godine se priključio operativnoj kompaniji Europe Exports & GDF, koja nakon reorganizacije i spajanja s AMEE Export postaje EMEA Export & GDF. Imao je ključnu ulogu u toj transformaciji, ali i vođenju različitih regija kroz turbulentna vremena tijekom pandemije smanjivši njen negativan utjecaj na poslovanje. Dimitris je i dao značajan doprinos stvaranju prodajne organizacije koja je fokusirana, učinkovita, usmjerena rastu i temeljena na podacima.

Exit mobile version