Obnova od potresa u režiji domaćih tvrtki pomaže i ekonomiji i demografiji

Predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović posjetio je tvrtku Nord Produkt koja je u 30 godina poslovanja izrasla u najvećega regionalnog proizvođača namještaja za kuhinje i kupaonice, a 2013. su se okrenuli i proizvodnji mobilnih kućica kroz izdvojenu tvrtku Nord Mobil.

„Uvijek me raduje poduzetnički uspjeh na krilima domaće pameti i rada, a posebno cijenim kad se ga ostvare proizvodne tvrtke s obiteljskim korijenima. Nord Produkt je sve to. Njihov put može biti primjer svima kako treba razvijati poslovanje i kako ulaganje u beskompromisnu kvalitetu uvijek donese rezultate. Modernim mobilnim kućicama u koje ugrađuju svoje proizvode, namještaj i opremu, zaokružili su proizvodnu priču. Već su našle svoje mjesto u brojnim kampovima, ali što je još važnije, one mogu u samo par dana vratiti krov nad glavom obiteljima čiji su domovi stradali u potresu. Nema boljeg recepta da se što prije oporavimo od te katastrofe od toga da domaće gospodarstvo pomogne zadržati naše ljude na Banovini. Time liječimo naša dva najveća problema – ekonomski i demografski“, istaknuo je Burilović, dodavši kako s tvrtkama poput Nord Produkta nema straha za budućnost hrvatskog gospodarstva.

Direktor Nord Produkta Krešimir Hazler rekao je kako Nord kuhinje, slavine i mobilne kućice uživaju povjerenje domaćih potrošača, a prisutni su i u Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Njemačkoj i Švedskoj. Za daljnji rast proizvodnje potreban im je veći izvoz pa su kupili i slovenski Armal koji razvijaju kao brend za cijelu kupaonicu. „Smatramo da bi se po uzoru na njemačke i austrijske firme hrvatski proizvođači trebali više povezivati i podržavati u nastupu na stranim tržištima. Tu vidimo ključnu ulogu Hrvatske gospodarske komore s kojom imamo dobra iskustva oko podrške pri izlasku na međunarodni sajam ISH“, rekao je Hazler te pojasnio kako je upravo povezivanje hrvatskih proizvođača bila ključna tema sastanka s predsjednikom HGK, a pričali su i o obnovi potresom pogođenih područja kao i o trendovima odmora u mobilnim kućicama.

Upravo je sanacija štete od potresa idealna prilika za snažniji angažman domaćih tvrtki koje se bave montažnom gradnjom. Stoga je u organizaciji HGK Nord Produkt zajedno s drugim tvrtkama već predstavio svoj asortiman projektantima i upoznao ih sa svim prednostima i specifičnostima montažne gradnje. Njihovi se proizvodi mogu pronaći i u online Katalogu hrvatskih proizvoda HGK koji je izrađen s namjerom predstavljanja domaće proizvodnje naručiteljima roba i usluga s detaljnim informacijama o proizvodima, posebno prilikom pripreme natječajne dokumentacije. U Katalogu je, u sklopu akcije Ugradimo hrvatsko, izrađena posebna kategorija proizvoda i tvrtki za obnovu od potresa u kojoj je upisano oko 1500 proizvoda.

Inače, u tri desetljeća poslovanja iz samoborskih pogona Nord Produkta, odnosno Nord Mobila, izašlo je više od milijun slavina, deseci tisuća komada kupaonskoga namještaja i više od 2200 mobilnih kućica. Zapošljavaju preko 100 radnika, a prihodi su im u prošloj godini, unatoč pandemiji, premašili 70 milijuna kuna. Uz vlastite robne marke Nord i Schmidler, prije četiri godine su akvizirali i poznati slovenski brend Armal. Danas imaju oko 300 prodajnih mjesta u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji, a izvoze oko 10 posto proizvodnje.

Exit mobile version