Okusi svoj zavičaj: u drugi krug Lidlovog natječaja ušlo 40-ak dobavljača

Nakon završetka javnog natječaja za projekt „Okusi svoj zavičaj“, stručni žiri trgovačkog lanca Lidl Hrvatska posljednjih je mjeseci selektirao kandidate.

„Okusi svoj zavičaj“ je projekt pokrenut u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, a kojim će Lidl domaćim proizvođačima voća i povrća omogućiti da svoje proizvode plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. U drugom krugu natječaja, odabrano je 40-ak potencijalnih dobavljača iz svih krajeva Lijepe Naše koji su se susreli s predstavnicima Lidla i pobliže upoznali s poslovnim procesima i standardima ovog trgovačkog lanca. Odabir dobavljača bit će dovršen u travnju i svibnju, nakon što se sa svim potencijalnim dobavljačima odrade detaljni razgovori.

„Okusi svoj zavičaj“ je nadogradnja Lidlovog brenda Okusi zavičaja, javnosti predstavljenog 2013. godine, a pod kojim je obuhvaćeno oko 90 autohtonih proizvoda domaćih dobavljača.

Natječaj je trajao više od mjesec dana, prijaviti su se mogla obiteljska poljoprivredna gospodarstva, ostali organizacijski oblici poljoprivrednika te proizvođačke organizacije, a zaprimljeno je nekoliko stotina prijava.

40-ak dobavljača iz različitih krajeva Hrvatske koji su prošli u drugi krug imali su priliku sudjelovati na prezentacijama u Lidlovom edukacijskom centru u Samoboru, gdje su im predstavnici Lidla govorili o poslovanju Lidla, standardima nabave voća i povrća, osiguranju kvalitete i kartonskoj ambalaži.

Imajući u vidu da je proizvodnja hrane strateški interes svake države, Lidlova je želja projektom „Okusi svoj zavičaj“ dodatno podržati poljoprivredna gospodarstva u proizvodnji domaćeg i kvalitetnog voća i povrća diljem Hrvatske, potaknuti konkurentnost obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava te svojim kupcima omogućiti još veći odabir svakodnevno svježeg voća i povrća s hrvatskih polja.

Exit mobile version