PMI na putu je da do 2025. postane većinski kompanija bez duhanskog dima

PMI je od 2008. uložio 12.5 milijardi dolara u razvoj bezdimnih proizvoda s ciljem potpunog prestanka prodaje cigareta u skoroj budućnosti. Pri tome kompanija provodi rigorozna znanstvena istraživanja i klinička ispitivanja kako bi identificirala potencijal smanjenja štete pri korištenju bezdimnih proizvoda u usporedbi s nastavkom pušenja cigareta.

Philip Morris International (PMI) objavio je svoje peto godišnje Integrirano izvješće o održivosti koje pruža uvid u okolišne, društvene i upravljačke (ESG) utjecaje kompanije u protekloj godini, kao i napredak prema ostvarenju cilja kompanije – budućnost bez duhanskog dima. Izvještaj donosi procjenu da je lani broj punoljetnih korisnika PMI-jevih bezdimnih proizvoda iznosio 33 milijuna, kao i podatak da više od 40 posto menadžerskih pozicija u kompaniji zauzimaju žene, dok je čak 18 tvornica i 11 tržišta proglašeno ugljično neutralnima.

Povodom objave Izvješća, Jacek Olczak, glavni izvršni direktor PMI-ja, rekao je: „Prošla godina bila je obilježena jedinstvom, odlučnošću i kontinuiranom posvećenošću ostvarenju naše vizije budućnosti bez dima. Zahvaljujući otpornosti naših ljudi, njihovom izuzetnom talentu i vjeri, spremni smo suočiti se sa svim novim izazovima i nastaviti našu transformaciju uz predanost inovacijama i održivosti“.

Kompanija u izvješću ističe kako u svijetu i dalje puši milijardu ljudi te kako tradicionalne mjere kontrole ne mogu same postići značajne rezultate u smanjenju tog broja. PMI je stajališta kako bezdimni proizvodi mogu predstavljati manje štetnu alternativu i pomoći u smanjenju broja pušača, uz adekvatnu regulativu. Pri tome kompanija podržava regulative koje su usmjerene na prevenciju pušenja, potiču prestanak i olakšavaju prelazak pušača na manje štetne alternative. PMI u Izvješću također ističe nužnost sigurnosnih mjera za sprječavanje korištenja od strane maloljetnika i mladih osoba te upozorava na potrebu primjerene regulative sve većeg broja novih proizvoda koji ulaze na tržište.

U tom kontekstu, a povodom objave Izvješća o održivosti, Anita Letica, predsjednica Uprave Philip Morris Zagreb, izjavila je: „U Philip Morrisu smo posvećeni inoviranju na odgovoran način, što i radimo razvijajući proizvode koji punoljetnim pušačima olakšavaju prelazak na manje štetne alternative. Brzina promjena na bolje ovisi i o spremnosti donositelja odluka i regulatornih tijela da prepoznaju potencijal alternativnih proizvoda kao boljeg izbora za pušače koji ne prestaju pušiti. Potpuno odustajanje od duhana i nikotina najbolja je odluka za zdravlje. Međutim, za gotovo milijun pušača u Hrvatskoj koji ne prestaju pušiti važno je, uz primjerenu regulativu, omogućiti dostupnost informacija o bezdimnim proizvodima, koji, iako nisu bez rizika, predstavljaju bolji izbor od nastavka pušenja cigareta“.

PMI-jev pristup održivosti vodi se rezultatima procjene materijalnosti iz 2021. godine, koja je identificirala teme na koje se PMI fokusira i sukladno tome alocira resurse. Strategija održivosti PMI-a adresira dvije vrste tema: one povezane s proizvodima („Utjecaj proizvoda“), i one povezane s poslovnim operacijama („Utjecaj operacija“).

Neki od ključnih pokazatelja Izvješća za 2023. godinu:

Ključni pokazatelji utjecaja poslovnih operacija na društvo:

Ključni pokazatelji utjecaja poslovnih operacija na okoliš:

Kao nadopunu sadržaju i podacima uključenima u Izvješće, PMI je predstavio i primjere zemalja u kojima je predstavljen rad kompanije u prioritetnim područjima održivosti, a dostupni su ovdje. Izvješće za 2023. dostupno je ovdje, a više informacija o održivosti u PMI-u možete pronaći ovdje, dok PMI-jev Protokol za održivost za 2023. možete pročitati ovdje.

Philip Morris International: budućnost bez dima
Philip Morris International (PMI) vodeće je međunarodno trgovačko društvo u duhanskoj industriji koje radi na stvaranju budućnosti bez dima i dugoročnom razvoju svojeg portfelja kako bi uključili proizvode izvan duhanskog i nikotinskog sektora. Trenutačni portfelj proizvoda društva prvenstveno se sastoji od cigareta i bezdimnih proizvoda. PMI je od 2008. godine uložio više od 12,5 milijardi dolara u razvoj, znanstveno istraživanje i komercijalizaciju inovativnih bezdimnih proizvoda za punoljetne pušače koji bi inače nastavili pušiti, s ciljem potpunog prestanka prodaje cigareta. To uključuje razvoj sposobnosti znanstvene procjene svjetske klase, posebno u područjima pretkliničke sistemske toksikologije, kliničkih i bihevioralnih istraživanja te postmarketinških studija. PMI je u 2022. preuzeo kompaniju Swedish Match, lidera u proizvodima za oralno korištenje nikotina, postavši vodeća kompanija za bezdimne proizvode s vodećim brendovima IQOS i ZYN. Američka Agencija za hranu i lijekove (FDA) dodijelila je IQOS Platforma 1 uređaju i duhanskim umecima PMI-ja te General snus-u Swedish Match-a oznaku duhanskog proizvoda modificiranog rizika (MRTPs – Modified Risk Tobacco Products). Od 31. prosinca 2023. PMI-jevi bezdimni proizvodi dostupni su za prodaju na 84 tržišta, a PMI procjenjuje kako je približno 20,8 milijuna punoljetnih pušača diljem svijeta prešlo na IQOS i prestalo pušiti. Približno 37% ukupnih neto prihoda PMI-ja u 2023. godini došlo je od bezdimnih proizvoda. Uz snažnu osnovu i iznimnu stručnost u području životnih znanosti, PMI je u veljači 2021. najavio svoju ambiciju da se proširi na područja wellnessa i zdravstvene skrbi, a kroz svoje povezano društvo Vectura Fertin Pharma nastoji unaprijediti život kroz stvaranje besprijekornih zdravstvenih iskustava. Za više informacija posjetite www.pmi.com i www.pmiscience.com.

Exit mobile version