Podravka je u suradnji s agencijom Go2Digital pokrenula dvije digitalne interaktivne kampanje s odličnim odazivom.
U sklopu prve kampanje „Cool izazov“ interaktivni ekrani postavljeni su na tri lokacije u Zagrebu (Arena Centar, Trg Bana Josipa Jelačića i Varšavska ulica). Ekrani se pokreću tako da prolaznik ispred njih spoji dlanove i napravi „oblik srca“, a otvaranjem aplikacije na ekranu se pojavljuje zadani joga pokret koji je potrebno napraviti i što dulje zadržati. Nagrada za uspješno odrađenu vježbu jest sedmodnevni nutritivno izbalansirani Coolinarika meni koji se dostavlja putem e-pošte ili učita preko QR koda. U kampanju se uključilo više od 15.900 ljudi (toliko ih je napravilo prikazani joga položaj), dok je više od 1.000 ljudi preuzelo zaslužene cool recepte.
Druga kampanja odnosi se na „adressable“ outdoor kampanju u kojoj je sudjelovalo više od 200.000 ljudi. Interaktivni ekrani tako su pravovremeno prikazivali recepte s Coolinarike relevantne za određenu ciljnu skupinu (prema dobi potrošača) i prema dobu dana na lokacijama u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku i Zadru.
Podravka je tako kroz inovativno korištenje digitalnog vanjskog oglašavanja i tehnologije dodatno educirala potrošače i ukazala na važnost nutritivno uravnotežene prehrane, a sve u skladu s novom nutritivnom strategijom za razdoblje do 2027.