Popularni glumci nakratko zamijenili prodavače u Žuja Gajbi

Popularni hrvatski glumci Rene Bitorajac i Goran Navojec posjetili su nedavno otvoren Ožujsko Fan Shop i iz prve se ruke uvjerili u interes građana i turista za atraktivnim artiklima u ponudi. Omiljeno hrvatsko pivo tako se još više približilo vjernim potrošačima i brojnim turistima koji ljeti posjećuju Zagreb.

„Žuja oduvijek priča priču na svoj način, a ovoga puta svojim fanovima ponudila je nešto potpuno novo i drugačije. U fokusu projekta je predimenzionirana gajba – Ožujsko Fan Shop u kojem svi ljubitelji Žuje mogu naći nešto za sebe. Ideja nam je pružiti jedinstven doživljaj vjernim potrošačima, kako bi Žuja Gajba postala atrakcija u centru grada i obogatila turističku ponudu Zagreba“, izjavila je menadžerica za korporativne poslove Zagrebačke pivovare Diana Jokić.

Bitorajac i Navojec omiljen su glumački dvojac koji godinama zabavlja gledatelje na malim ekranima u raznim emisijama, serijama i filmovima, kao i u zanimljivim promotivnim spotovima za Ožujsko pivo. Glumački dvojac odlučio je na nekoliko sati zamijeniti uloge s prodavačima Žuja Gajbe, što je oduševilo sve posjetitelje koji su se tada našli u trgovini. Momci su se našalili kako sada imaju „plan B“ ukoliko im zapne glumačka karijera.

Glumci su se u novoj ulozi sami uvjerili u pozitivne reakcije potrošača, a posebne pohvale, ističu, primili su na račun jedinstvenosti artikala. Artikle koji se nalaze u Žuja Gajbi osmislili su brand menadžeri Ožujskog piva u suradnji s agencijama Ludvig & Ludvig te BBDO.

„U Žuja Gajbi svatko može pronaći nešto za sebe – od šilterica i majica s inovativnim i originalnim Žujinim brendom do magneta, krigli i rokovnika sa zagrebačkim motivima. Želja nam je i dalje razvijati projekt, a namjeravamo i širenje na druge gradove u Hrvatskoj“, rekao je Vanja Bartolec, marketing manager Zagrebačke pivovare za Core brendove.

Exit mobile version