Potrebna su nam ulaganja u smjeru održivosti ukoliko želimo vidjeti stvarne promjene

U utorak je u HUP-u Paul Afshar, svjetski priznati stručnjak u području komunikacija, održao predavanje na temu važnosti razvijanja brenda u smjeru stvaranja veće svrhovitosti kompanija te uloge održivog poslovanja u tom procesu.

Započeo je predavanje izjavom “CSR je placebo dizajniran da se dobro osjećamo.” te nastavio objašnjavajući zašto je potrebno poduzeti neke stvarne korake u smjeru razvoja održivog poslovanja kompanija, a ne samo stvarati pozitivan dojam bez vidljive promjene ponašanja i djelovanja. Iduće su generacije one koje će donijeti velike promjene, kaže Afshar, jer milenijalci traže dosljednost i stalo im je do toga kakav otisak kompanija za koju rade ostavlja na okoliš i zajednicu te kako će to koristiti budućim generacijama. Afshar je također u svom predavanju istaknuo tri razloga zbog kojeg kompanije moraju težiti svrhovitosti (purposefulness) u budućnosti:
1. S time grade jače brendove
2. Privlače najbolje ljude
3. Brinu o sigurnosti

Upozorio je na važnost poznate izreke “Put your money where your mouth is” tj. potrebi da ukoliko želimo stvarne promjene, našim ulaganjima podupremo ciljeve u koje vjerujemo. Ovakvo razmišljanje dovelo je do cijelog vala novih investitora koji prilikom odabira kompanija u koje će ulagati ne gledaju samo maksimizaciju profita već i ono iza čega ta tvrtka stoji u stvarnosti.

Nakon predavanja održana je kratka panel rasprava na temu “Global Compact Transforming Communications in Croatia” na kojoj su sudjelovali: Dubravka Stefanac Vinovrski, direktorica korporativnih komunikacija, A1 Hrvatska; Ivan Jurković, direktor korporativnih komunikacija, Dalekovod, Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica korporativnih poslova kompanije, HEINEKEN Hrvatska i Stana Odak Krasić, prodekanica za studije, VERN’.

Exit mobile version