Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije predstavila je 52 nove tematske pješačke staze na svome području u dužini od 327 kilometara na obali, otocima i u Zagori Srednje Dalmacije. Staze pričaju jedinstvene priče, a posjetiteljima omogućuju pješačenje kroz povijest i ljepote Srednje Dalmacije. Prezentaciji tematskih staza nazočili su dožupan Splitsko-dalmatinski Stipe Čogelja, Lino Ursić kao voditelj projekta te Denis Orlić koji je staze snimio za Google Street View i cijeli projekt digitalizirao.
Odavno je poznato da turiste ne zadovoljavaju više samo sunce i more, iz Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije toga su potpuno svjesni i kontinuirano usklađuju ponudu s navikama i potrebama gostiju. Aktivni turizam posljednjih godina sve je popularniji i popularniji, domaći i strani turisti sve više traže sadržaje koji im omogućuju duži boravak na otvorenom, popraćen atraktivnim aktivnostima ili zanimljivim pričama.
Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije išla je i korak dalje. Prije nego dođu na destinaciju, gosti mogu točno vidjeti što ih čeka, koje prirodne i kulturne atrakcije, konfiguraciju tla i zahtjevnost staza i što mogu raditi. Već iz svoga doma, dok planiraju, mogu virtualno proći prekrasnim pejzažima jer su sve tematske staze obrađene i prezentirane u digitalnom obliku i Google Street View snimkom, a izdane su i dvije brošure.
Sve tematske staze postavljene su na GoogleMaps kao StartPoint, a podaci su stavljeni i na neke od najpopularnijih aplikacija koje koriste zaljubljenici u outdoor aktivnosti – Strava aplikaciju koja je ujedno i najkorištenija svjetska aplikacija za šetače, te na Alltrails koju koriste svi koji se bave aktivnim odmorom. Sve je i na TripAdvisoru, a na novoj web stranici TZ županije će biti opisi, slike i linkovi da svatko na svojem mobitelu može pratiti svaki svoj korak tematskom stazom.
„Lokalne turističke zajednice su predložile staze koje nose priču ili zanimljivost, pa po tome i nose nazive. Naš cilj je disperzirati turistički promet na cijelu godinu i na sve dijelove naše županije, jer Srednja Dalmacija ima sve preduvjete za to. Digitalna komponenta ovog projekta po prvi put je na ovakav način implementirana u ovaj turistički proizvod“, kazao je tom prilikom Joško Stella, direktor TZ županije.
A upravo to je vrlo korisna novost jer se turističkim agencijama, destinacijskim menadžment kompanijama, pruža mogućnost da priče tematskih staza oblikuju u svoje kreativne turističke proizvode. Dodatna vrijednost je i najava TZ županije da će sve te nove proizvode pratiti aktivnim marketingom na inozemnom tržištu predstojećih mjeseci.