Premium sadržaji, autentičnost i turizam mladih – najsnažniji su turistički trendovi – zaključak je to niza globalnih turističkih stručnjaka

Međunarodna konferencija TOURISM 365 okupila je globalne eksperte i međunarodne turoperatore i agencije te tijekom drugog dana potvrdila snažan trend rasta značaja ove konferencije i broja međunarodnih sudionika.

Drugog dana, održano je više od 600 sastanaka, u kojima je sudjelovalo više od 100 delegata, u suradnji s londonskim New Deal Europe. Turistički eksperti i globalni turoperatori informirali su se o ponudi vodećih domaćih turističkih kompanija. Sudionici iz 16 zemalja, Europe, SAD-a i Kanade, pokazali su interes za Hrvatsku te nakon konferencijskog dijela krenuli na studijsko putovanje kroz pet destinacija: Zagreb, Zagorje, Opatiju, Lošinj i Gorski kotar.

Svjetski lideri u turizmu doprinijeli su atraktivnosti konferencije, Adele Youngs, članica uprave Europske turističke udruge i direktorica Live Travel and Tours istaknula je važnost mladih generacija putnika s obzirom na to da analize pokazuju da preuzimaju primarnu poziciju po potrošnji. Youngs je to potkrijepila primjerom edukativnih putovanja grupa mladih srednjoškolaca s Novog Zelanda koji donose više od 10 milijuna eura godišnjeg prihoda europskom turizmu. “Mladi traže autentičnost, održivost i simbiozu s lokalnom zajednicom, što je ključno za njihovo zadovoljstvo, a često se kasnije vraćaju s obiteljima na luksuzna putovanja.” naglasila je Youngs.

Thomas Bömkes, direktor Diversity Tourisma, naglasio je važnost razumijevanja potreba gostiju i njihove interpretacije sadržaja. “Premium turizam za mene znači uživanje u prirodi. Spreman sam platiti za iskustvo koje nudi sadržaj prilagođen mojim interesima.” Međutim, dodao je kako to ne mora svakome biti želja, odnosno kako je premium turizam zapravo kvalitetno vrijeme provedeno s najbližima te zaključio kako je važno da postoji odgovarajuć sadržaj za različite strukture gostiju u destinacijama tijekom svih godišnjih doba.

Organizatorica Ivana Kolar zaključila je kako je izrazito važna suradnja svih dionika u destinaciji, tako i u voj konferenciji, koja je okupila stare i nove partnere, globalne eksperte, predstavnike politike, donosioce odluka, inovatore, te mlade i starije generacije – ključna za izlazak Hrvatske iz okvira sezonskog turizma. “Bez edukacije, razvoja i integracije lokalne zajednice u turističke procese nema napretka u turizmu.“- dodala je Kolar.

Značaj lokalne zajednice potvrdila je i zvijezda održivog turizma te urednica Condé Nast Traveller, Juliet Kinsman, rekavši kako prilikom planiranja turističkog putovanja treba voditi računa o odabiru sadržaja koji će povećati prihode prvenstveno lokalnim zajednicama.

TOURISM 365 konferencija nastavlja promovirati održivi razvoj turizma, uz naglasak na cjelogodišnje poslovanje i suradnju između domaćih i međunarodnih dionika.

Konferencija se održava pod pokroviteljstvom i uz partnerstvo Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske, Hrvatske gospodarske komore i Krapinsko-zagorske županije. Partneri konferencije uključuju Hrvatsku turističku zajednicu, TZ Grada Zagreba, TZ Krapinsko-zagorske županije, TZ Kvarnera, New Deal Europe, G2 Travel, Maistru, , Valamar, Jadranka Hoteli, Hilton ,Terme Tuhelj, Liburnija hotele i TikTok Crew.

Exit mobile version