Prihodi Tele2 Hrvatska u drugom kvartalu veći 5 posto

Tele2 AB (Tele2) (NASDAQ OMX u Stockholmu: TEL2 A i B TEL2) objavio je danas konsolidirane rezultate poslovanja za drugi kvartal 2017. godine koji pokazuju snažan nastavak pozitivnog trenda poslovanja cijele grupe, što uključuje i Hrvatsku.

Tele2 je na nivou Grupe ostvario ukupni prihod u iznosu od 8,0 milijardi švedskih kruna, što je povećanje od 20% u odnosu za isto razdoblje 2016. godine, a EBITDA je porasla za 50%, pri čemu u drugom kvartalu ove godine iznosi 1,6 milijardi švedskih kruna.

„Izrazito smo zadovoljni snažnim financijskim rezultatima cijele Tele2 grupacije ostvarenim u prvoj polovici ove godine. Naša misija osiguravanja lakše komunikacije i međusobnog povezivanja ljudi i dalje nam je u fokusu te ćemo njoj podrediti i sve buduće planirane aktivnosti kako bismo ostvarili zacrtane ciljeve,“ izjavila je Allison Kirkby, predsjednica Uprave Tele2 AB.

Ključni pokazatelji poslovnih rezultata za Tele2 Hrvatska u drugom kvartalu ove godine odnose se na rast ukupnih prihoda od 5% te EBITDA za čak 37% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

Tele2 Hrvatska bilježi rast u svim ključnim segmentima koji uključuju prihod od krajnjih korisnika, veleprodaje, usluga i prihoda od opreme odnosno uređaja, što pokazuju i odlični poslovni rezultati. Za prvih šest mjeseci ostvareni su ukupni prihodi od 592 milijuna kuna što je porast od 6%, a EBITDA je rasla čak 51% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

“Naša nova ponuda na platformi neograničene slobode komuniciranja, tržištu predstavljena krajem travnja ove godine, nailazi na odlične reakcije što je rezultiralo rastom broja zadovoljnih korisnika i prihoda u drugom kvartalu. Posebno dobar odaziv bilježimo u segmentu pristupa internetu kroz ponudu Pokućni internet. Pa tako, zaključno sa zadnjim danom lipnja, brojimo više od 27 tisuća korisnika koji su putem tog rješenja odabrali Tele2 kao pružatelja usluge pristupa brzom internetu za svoj dom ili ured. Ovakve reakcije korisnika nas ohrabruju da i nadalje ustrajemo u kreiranju ponuda temeljenih na osluškivanju zahtjeva i potreba kako naših postojećih korisnika tako i tržišta općenito. Značajnim ulaganjem u našu mrežu u proteklih 18 mjeseci podigli smo razinu kvalitete usluge na izrazito visok nivo, a ulaganjem u proizvode i usluge koje imaju za cilj permanentno unapređenje korisničkog iskustva nastavljamo i dalje.“, komentirao je rezultate drugog kvartala 2017. godine predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić.

Exit mobile version