Prodaja H&M-a smanjena u veljači prvi puta u gotovo četiri godine

Švedski lanac trgovina odjeće Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u srijedu o padu prodaje u veljači, nakon gotovo četiri pune godine neprekinutog rasta, a kao razlog navode manji broj radnih dana nego u prošloj, prijelaznoj godini.nepovoljan kalendarski prijelaznu godiu nepovoljan utjecaj valutnih tečajeva i prijelaznu 2016. godinu.

Švedska kompanija u srijedu je priopćila da joj je prodaja u veljači smanjena jedan posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Pritom su u H&M-u negativan utjecaj kalendarskih faktora, odnosno manji broj radnih dana u ovogodišnjoj veljači, procijenili na četiri postotna boda, čime je nadmašen rast ukupne prodaje na razini grupe za tri posto.

Ukupna je prodaja odjeće na najvećem H&M-ovom tržištu, onom njemačkom, potonula u veljači devet posto, pokazuje anketa Texitlwirtschafta u sektoru maloprodaje odjeće, objavljena prije tjedan dana.

H&M-ov veliki konkurent Inditex objavio je danas da mu je prodaja u veljači i prvoj polovini ožujka poskočila 13 posto, pri čemu je ta španjolska kompanija manje izložena sjevernoj Europi a značajan dio prihoda ostvaruju na tržištima u nastajanju.

Veljača je inače zadnji mjesec H&M-ovog prvog fiskalnog tromjesečja u kojem je ta švedska kompanija prema danas objavljenim preliminarnim podacima zabilježila sedam posto više prihode uključujući PDV, u iznosu 54,4 milijarde švedskih kruna. Iskazani u lokalnoj valuti, uvećani su četiri posto.

Iz švedske kompanije također napominju da su na kraju veljače imali ukupno 4.393 trgovine, što je 10,7 posto više nego što su imali na kraju prošlogodišnje veljače.

U siječnju su objavili da u cijeloj fiskalnoj godini planiraju povećati prihode za 10 do 15 posto iskazano u lokalnoj valuti. (H)

Exit mobile version