Putem dostave dostupno je gotovo 1.000 proizvoda iz dm-ove ponude.
„dm kontinuirano prilagođava svoje poslovanje trenutnim okolnostima jer želimo doprinijeti osjećaju sigurnosti i stabilnosti koji su u ovim trenutcima ključni. Tijekom proteklih tjedana naši kupci su izrazili želju da im dm osigura uslugu dostavu. Suradnjom s platformom GLOVO odgovorit ćemo na potrebe kupaca te im pomoći da se što savjesnije pridržavaju mjere socijalnog distanciranja i iz svojeg doma izlaze samo kada je to prijeko potrebno. Kupce molimo da paze na svoje zdravlje i zdravlje drugih jer su u ovim trenutcima, kada ovisimo jedni o drugima, zajedništvo i solidarnost najvažniji“, izjavila je Gordana Picek, prokuristica, voditeljica resora Nabave i marketinga i Prodajne regije Zagreb u dm-u.
Jednostavnost usluge koju nudi Glovo kupcima dm-a omogućit će brzu i sigurnu kupovinu potrebnih proizvoda. U aplikaciji Glovo kupci trebaju odabrati dm, nakon čega mogu pretražiti i odabrati proizvode prema jasno definiranim kategorijama. Narudžbu je moguće završiti u svega nekoliko koraka, a prije potvrde narudžbe kupci će uz iznos računa dobiti i procijenjeno vrijeme dostave.
Kako su zdravlje kupaca i djelatnika dm-u na prvom mjestu odmah po pojavi koronavirusa u Hrvatskoj, dm je poduzeo preventivne mjere kako bi osigurao najvišu razinu sigurnosti u svojim prodavaonicama. Suradnja s Glovom je iskorak kojim dm želi dodatno zaštititi zdravlje svojih djelatnica, djelatnika i kupaca, a detalje o zaštitnim i preventivnim mjerama u prodavaonicama dm-a možete potražiti na sljedećoj poveznici: https://www.dm.hr/podrzimojednidruge-141568.