Vodeći hrvatski proizvođač namještaja Prostoria pridružio se Blue Ribbon programu Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Cilj programa je pružanje podrške malim i srednjim poduzećima s potencijalom za značajan rast.
Prostoria je izabrana za sudjelovanje u programu zbog svojih dosadašnjih poslovnih rezultata, potencijala za održivi rast i leadership te će kroz period od 5 godina dobiti podršku na području savjetovanja i potencijalnog financiranja. EBRD-ov Blue Ribbon program odabire tržišne lidere u zemljama u kojima posluje i podržava njihove razvojne ambicije na način da im omogućuje prilagođeno savjetovanje i pristup financijskim proizvodima. U Hrvatskoj su do sada samo dvije tvrtke sudjelovale u programu: Rasco iz Kalinovca i Gumiimpex iz Varaždina.
Poznata po svojoj preciznoj i inovativnoj izradi te visokoj kvaliteti, izvozno orijentirana i međunarodno nagrađivana Prostoria je već ranije prepoznata od strane Banke. U sklopu EBRD-ovog programa za poslovno savjetovanje malih i srednjih poduzeća i podršku Europske unije i Europskog savjetodavnog centra za ulaganja (engl. European Investment Advisory Hub), uspješno je implementirala savjetodavni projekt i unaprijedila svoju poslovnu strategiju i organizacijsku kulturu.
Victoria Zinchuk, direktorica EBRD-a za Hrvatsku izjavila je: “Veliko nam je zadovoljstvo što se Prostoria pridružila Blue Ribbon programu za male i srednje tvrtke visokog potencijala za rast. Prostoriju smo prepoznali po upravljanju i predanosti visokim standardima kvalitete i inovacijama. Radujemo se što ćemo podržati i sljedeću fazu njezina rasta dok tvrtka preuzima nove izazove.“
Mirjana Vidaković Orečić, predsjednica Uprave Prostorije, ovom je prilikom istaknula: „Sretni smo da je Europska banka za obnovu i razvoj prepoznala Prostoriju kao jednu od prvih tvrtki u Hrvatskoj koje su prihvaćene u Blue Ribbon program. Dokazana izvrsnost kao preduvjet sudjelovanja naš je regularni model djelovanja na osnovu kojeg smo i do sada ostvarivali svoj razvoj. Podršku Blue Ribbon projekta ćemo upotrijebiti tijekom iduće dvije godine za ostvarenje naših strateških ciljeva – osnaživanje na području brendiranja, razvoju ljudskih potencijala i povećanju učinkovitosti proizvodnje. Prostoria kontinuirano radi na povećanju svoje konkurentnosti i razvoju poslovanja, stoga smo zahvalni da smo u Europskoj banci za obnovu i razvoj prepoznati kao partneri.“