Sajam InDizajn spona između dizajnera i industrije

„HGK podržava InDizajn jer on izravno spaja dizajnere i industriju, a uz to je i odlična platforma za promociju hrvatskih proizvođača namještaja. Uloga dizajna je vrlo važna za brendiranje hrvatske industrije namještaja, a samim time i gospodarstva u cjelini. Poruka koju ovaj sajam šalje je jasna – za jačanje konkurentnosti nužna je sinergija znanstvene zajednice, dizajnera i proizvođača. Naravno, ta suradnja mora biti popraćena i kvalitetnom promocijom. Takvom modelu rada trebamo težiti na svim poljima“, istaknula je pomoćnica direktorice Sektora za industriju HGK Jagoda Divić na otvaranju sajma InDizajn 2019.

Organizatorica sajma Mirjana Mikulec je naglasila da su uz pomoć preko 80 izlagača i ove godine pripremili bogat sadržaj. „Svi naši izlagači imaju itekako što za ponuditi. Svake godine nam nude novitete i inovacije u dizajnu i uvjerena sam da će svaki posjetitelj s užitkom pogledati što su nam pripremili za ovogodišnji sajam“, kazala je Mikulec.

„Velika mi je čast u ime grada Zagreba podržati hrvatski dizajn i veliki broj hrvatskih proizvođača koji uljepšavaju stanove i prostore našim građanima. Želim vam svima puno uspjeha, da proširite svoje kontakte i suradnju na hrvatskom i međunarodnom tržištu“, izjavila je zamjenica pročelnice Ureda za gospodarstvo Grada Zagreba Tatjana Operta.

Među izlagačima smo našli i našu poznatu poduzetnicu Bernardu Cecelju, vlasnicu i direktoricu tvrtke Bernarda s preko 200 zaposlenih, čiji kreveti i madraci idu u izvoz diljem svijeta. „Sajmovi su nam uvijek dobra prilika za prezentaciju jer tu ljudi mogu iz prve ruke osjetiti kvalitetu naših proizvoda. Mi nismo softveraši, ali puno izvozimo, oko 80 posto ukupne proizvodnje. Opremamo najveće svjetske lance hotela, evo prošli tjedan sam bila u Nürnbergu i spavala u hotelu, u svom krevetu, na svom madracu, to je poseban osjećaj. Inače smo asortiman podijelili na pet grupa proizvoda, uz opremanje hotela imamo i individualan pristup gdje naše inovacije dolaze do izražaja, tu je i dječji program, linija za nautiku te izvrstan medicinski program. Probitak na najzahtjevnija tržišta možemo zahvaliti inovativnosti“, pojašnjava Cecelja, a da njena tvrtka radi upravo to dokazuju i brojne nagrade koje su za inovativnost dobivali od SAD-a do Južne Koreje.

Na štandu Zajednice za industrijski dizajn HGK smo pronašli Krešimira Pavlovića, direktora tvrtke Boston koja proizvodi dekorativne opeke, kamen i 3D panele za fasade i interijere. „Deset godina smo na tržištu i često idemo na sajmove koji nam obično donesu više novih klijenata. Ciljamo na lokalne sajmove u zapadnoj Europi jer se tamo možemo povezati s distributerima i otvoriti tržište. Zasad većinom uvozimo opeku, ali u planu nam je projekt Cro brick koji bi se oslanjao na našu proizvodnju. Kvalitetom možemo parirati pa ćemo probati izvoziti na tržišta iz kojih inače uvozimo“, naglašava Pavlović.

Još jedan hrvatski proizvođač je i Stjepan Lencur iz Tvtrke Tehno-dom koja proizvodi kamine na bioetanol i plin. On nam je objasnio da se njihovi kamini mogu ugrađivati i u prostorije bez dimnjaka jer denaturalizirani etanol pri izgaranju ne stvara nikakve štetne nusprodukte. „Imamo ručne i automatske kamine koji ne proizvode pepeo i nisu zahtjevni za održavanje. Izlažemo na domaćim sajmovima jer zasad poslujemo samo u Hrvatskoj, ali ako nam se ukaže prilika, proširit ćemo se i na međunarodno tržište“, izjavio je Lencur.

U sklopu sajma koji se održava u Areni Zagreb posjetiteljima će se, uz tvrtke za opremanje interijera i arhitekte, na jedinstvenom izložbenom prostoru – Bazaru, predstaviti hrvatski kreativci i produkt dizajneri čiji su radovi sastavni dio svakog modernog doma. Također će moći sudjelovati na brojnih radionicama, predavanjima i panelima, a izlagači su im pripremili i sajamske popuste.

Exit mobile version