Star Digital grupa sudjelovala na najvećem turističkom sajmu ITB Berlin

Star Digital grupa, tvrtka koja se specijalizirala za pružanje tehnoloških usluga i rješenja na području digitalnog marketinga sa specifičnim fokusom i značajnim rezultatima na području digitalne promocije i marketinga u funkciji razvoja turizma i boljeg pozicioniranja destinacija, sudjelovala je ovih dana kao tehnološki partner brojnih domaćih i stranih turističkih tvrtki i predstavnika na međunarodnom sajmu ITB Berlin.

ITB Berlin najveći je svjetski sjam turizma i prateće industrije, na kojem se iz cijelog svijeta mogu susresti predstavnici hotelijerskog biznisa, predstavnici turističkih zajednica i turističkih organizacija, veliki tour operatori, zrakoplovne tvrtke i sva ostala prateća industrija koja svoje proizvode i usluge nudi turističkoj branši.

Ove se godine ITB Berlin održao od 8. do 12. ožujka u Berlinu, na kojem su predstavljene brojne turističke destinacije, a gdje se po raznim temama moglo saznati više o svijetu bookinga, poslovnim putovanjima, krstarenjima, kulturnom turizmu, smještaju, eTourismu, tehnologijama u turizmu, obrazovnim i edukativnim sadržajima u turizmu, trendovima u turizmu, Wellnessu, putovanjima mladih itd.

Na ITB sajmu u Berlinu ove su godine sudjelovale 184 zemlje, preko 10.000 izlagača, preko 200.000 posjetitelja, sve na više od 160.000 kvadratnih metara. Botswana, ovogodišnja službena zemlja partner ITB sajma predstavila je primjer razvoja održivog turizma. Ključne teme o kojima se govorilo na sajmu bile su sigurnost i osiguranje, umjetna inteligencija, razvoj medicinskog turizma te napredak tehnoloških rješenja i primjena tehnologija u razvoju turizma. U sklopu sajma predstavljeni su i najnoviji opći trendovi iz svijeta turizma kao i tehnološki trendovi koji će znatno utjecati na razvoj turizma u budućnosti, čije naglaske iznosimo u nastavku.

OPĆENITI TURISTIČKI TRENDOVI – TURIZAM U PORASTU
Na ITB Berlinu predstavljeni su i neki od najnovijih općih trendova u turizmu. Prema ITB Travel Trend Reportu pokazalo se tako da je prvih osam mjeseci 2016. godine konzumacija turističkih usluga rasla unatoč terorističkim napadima koji su obilježili prošlu godinu. Bilježi se tako globalno porast izlaznih turističkih putovanja za 3.9 posto, koje predvode turisti iz Azije (+11 posto), s naglaskom da na snažan rast izlaznih azijskih gostiju značajno utječe Kina (+18 posto) te SAD sa +7 posto. Što se tiče izlaznih turističkih putovanja iz Europe na globalnoj slici oni također bilježe rast za 2,5 posto, u kojem najviše participiraju gosti iz UK (+6 posto) i Njemačke (+4 posto).

Exit mobile version