Konceptualni spoj tradicionalne kvalitete i svjetske ponude prilagođen modernom kupcu 21. stoljeća
Svečano je otvoren Super Konzum Ložionička u Sarajevu, prodavaonica koja pruža jedinstveno i interaktivno iskustvo kupnje. Veliki izbor proizvoda, ekskluzivan asortiman, unaprijeđeni odjeli, tehnološke inovacije i posebno dizajniran prostor samo su neki od noviteta koji kupce očekuju u preuređenoj prodavaonici, na mjestu nekadašnjeg Family Centra.
”S ponosom otvaramo jednu od najmodernijih prodavaonica koju smo kreirali prema potrebama naših vjernih kupaca, u kojoj svaki odjel donosi ugodnu domaću atmosferu uz više od 35.000 proizvoda. Vjerujemo da će naši kupci biti zadovoljni trgovinom uređenom prema svjetskim standardima, prilagođenu modernom konceptu kupovine. U prilog tome ide i činjenica da su naše prodavaonice ove razine, u Zagrebu i Ljubljani, prema IGD-u uvrštene na top listu 15 najboljih prodavaonica u svijetu. Uvjereni smo da je Super Konzum Ložionička nastavak te uspješne priče”, istaknuo je Tomislav Bagić, direktor Konzuma BiH.
Poklonici zdravog načina života, imat će na raspolaganju juicy bar, po uzoru na svjetske tržišne centre, s vitaminskim napicima koje pripremaju renomirani nutricionisti. Odjel mesnice postaje pravi gurmanski raj, na kojem će se u ponudi naći i čuvena „maturo junetina“ koju kuhari nazivaju kraljicom mesa. Odjel ribarnice obogaćen je s više od 40 vrsta svježe ribe koja će kupcima biti dostupna svakoga dana, ali i posebno kreiranim bazenima rakova i mekušaca.
Vinska kultura u BiH doživjet će potpuni preobražaj zahvaljujući vrhunskom odjelu na kojem se nalazi više od 70 vinskih kuća iz cijelog svijeta. Nisu zaboravljeni ni ljubitelji piva koje u Konzumovom pubu čeka više od 100 različitih vrsta specijalnih i zanatskih, craft piva bogate tradicije.
Sve one koji uživaju u mirisu domaćeg i svježeg peciva posebno će očarati pekarski odjel, upotpunjen novim vrstama peciva, a uz vruće kifle ili kroasane, kupci sada mogu napraviti predah od kupnje i popiti kavu, pojesti kolač ili sladoled unutar prodavaonice. Posebna pažnja posvećena je asortimanu čija je proizvodnja bazirana isključivo na sirovinama domaćeg porijekla u skladu s najsuvremenijim konceptom kontrole i kvalitete.
Osluškujući želje i potrebe modernog kupca, koji u dinamičnom životnom tempu nije samo potrošač, Konzum želi postići da kupnja ne predstavlja samo izbor namirnica nego doživljaj i zabavu za cijelu obitelj koja želi pronaći sve na jednom mjestu uz jednostavnu i brzu kupovinu.
Upravo zbog toga u Konzumu su uvedene samoposlužne blagajne i pametna kolica, zahvaljujući kojima kupci mogu provjeriti cijene proizvoda i u svakom momentu očitati sadržaj korpe i ukupnu vrijednost za plaćanje, a po završetku kupovine izvršiti automatsku naplatu kupljenih proizvoda na blagajni. Budući da svoje poslovanje temelji na željama i potrebama kupaca, Super Konzum Ložionička, u ponudi će imati i svjetski priznate brendove koji ranije nisu postojali na bosanskohercegovačkom tržištu. Brojne novosti i ovaj put pozicioniraju Konzum na lidersku poziciju maloprodajnog objekta na tržištu, a Super Konzum u Ložioničkoj na mjesto gdje kupovina postaje doživljaj.