Tele2 ostvario rast prihoda od 12 posto u trećem kvartalu

Tele2 AB (Tele2) (NASDAQ OMX u Stockholmu: TEL2 A i B TEL2) objavio je danas konsolidirane rezultate poslovanja za treći kvartal 2017. godine koji pokazuju snažan nastavak pozitivnog trenda poslovanja ove godine unutar cijele Tele2 Grupe, što uključuje i Hrvatsku.

Tele2 je na razini Grupe ostvario ukupni prihod u iznosu od 7,5 milijardi švedskih kruna, što je povećanje od 13% u odnosu na isto razdoblje 2016. godine, a EBITDA je porasla za 21%, također u odnosu na isto razdoblje prošle godine, i u trećem kvartalu ove godine iznosila je 1,8 milijardi švedskih kruna.

„Ovogodišnji treći kvartal bio je test naše sposobnosti funkcioniranja u dinamičnom okruženju, jer smo u njemu vidjeli prve stvarne rezultate novog europskog roaming režima, nove uvjete kreditiranja u Nizozemskoj te naših novih usluga predstavljenih na svim tržištima u prvoj polovici 2017. godine. Prihodi od krajnjih korisnika mobilnih usluga porasli su za 7%, porast je vidljiv i zbog utjecaj RLAH regulacije i, ono što mi je posebno drago, porast koji je posljedica odgovora korisnika na naše ponude. Sve navedeno, u kombinaciji s našim mentalitetom izazivača te fokusom na racionalizaciju troškova, dovelo je do ovog snažnog poslovnog zamaha”, izjavila je Allison Kirkby, predsjednica Uprave Tele2 AB.

Ključni financijski pokazatelji poslovnih rezultata za Tele2 Hrvatska u trećem kvartalu ove godine odnose se na rast ukupnih prihoda od 12% te EBITDA za visokih 58% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. EBIDTA marža iznosila je 17% dok je u istom razdoblju prošle godine iznosila 12%. Tele2 Hrvatska je zabilježio rast u svim ključnim segmentima koji uključuju prihod od krajnjih korisnika, veleprodaje, usluga i prihoda od opreme, odnosno uređaja.

Za prvih devet mjeseci 2017. ostvareni su ukupni prihodi od 950 milijuna kuna što je porast od 8%, a EBITDA je rasla čak 55% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

„Dobri poslovni rezultati u prvih pola godine nastavili su se i u trećem tromjesečju te su rezultat strateški planiranih i predstavljenih ponuda koje su naišle na vrlo dobar odaziv od strane korisnika. Posebno me vesele odlične reakcije na uistinu jedinstvenu ponudu na tržištu – neograničeni internet na mobilnim uređajima. Sve više korisnika prepoznaje pogodnost ove ponude, a to je neograničena sloboda komuniciranja po vrlo prihvatljivoj cijeni. U razdoblju pred nama fokus će i nadalje biti ulaganje i daljnje unaprjeđenje korisničkog iskustva”, komentirao je rezultate trećeg kvartala 2017. godine predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić.

Exit mobile version