Od početka svibnja, Thierry Guillon-Verne preuzeo je funkciju predsjednika Uprave tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska. Prije dolaska u Hrvatsku obavljao je dužnost glavnog direktora operacija za područje zapadnog dijela njemačke tvrtke real GmbH, maloprodajne linije tvrtke METRO AG, gdje je bio odgovoran za rad 85 trgovina s 11.000 zaposlenika i prihodima većim od 2,7 milijarde eura te kao voditelj projekta razvoja inovativnog hipermarket formata Markthalle.
Thierry Guillon-Verne karijeru u METRO-u započinje 2010. godine u realu, najprije kao komercijalni direktor i član Uprave tvrtke real Rumunjska, a potom kao globalni direktor za marketinšku strategiju, višekanalnu prodaju i privatne robne marke te direktor digitalnog kanala.
Prije dolaska u METRO Grupu, Thierry Guillon-Verne vodio je brojne operacije i upravljao pojedinim tržištima u Aziji za francusku Carrefour Grupu, najveći europski i drugi najveći svjetski maloprodajni lanac. Započeo je u Južnoj Koreji kao direktor neprehrambenog asortimana, zatim kao direktor trgovine, da bi kasnije nastavio karijeru u Maleziji na mjestu direktora za pozicioniranje svježeg asortimana. U Singapuru je bio direktor operacija i asortimana proizvoda, a potom se brinuo o cjelokupnom asortimanu na tajlandskom tržištu. Posljednje dvije godine u Carrefouru proveo je u Francuskoj kao direktor za strategiju Grupe.
U METRO Cash & Carry Hrvatska bit će zadužen za daljnje osnaživanje pozicije na veleprodajnom tržištu i strateški razvoj poslovanja s primarnim fokusom na jačanje ponude i usluga za ugostiteljski sektor i neovisne trgovce kroz veleprodajne centre i uslugu dostave. METRO Hrvatska surađuje s 95 posto ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj te više od 160 tisuća profesionalnih kupaca, prvenstveno malih i srednjih poduzetnika. U travnju je u Dubrovniku otvoren i deseti METRO Cash & Carry veleprodajni centar u Hrvatskoj, u koji je uloženo više od 10 milijuna kuna.