U svojem Izvješću s tržišta organskog pamuka za 2016. Textile Exchange proglasio je C&A najvećim kupcem organskog pamuka u svijetu.
Od 2012. C&A svake godine zaredom osvaja prvo mjesto u kategoriji „Top 10 korisnika organskog pamuka po volumenu”.
Međutim, C&A nije nagrađivan samo radi pamuka. U Izvješću Textile Exchangea s tržišta preferiranih vlakana i materijala za 2016. C&A-u je dodijeljeno peto mjesto u kategoriji kupnje certificiranog paperja i deseto mjesto u kategoriji kupnje lyocell vlakana (vlakno izrađeno od celuloze).
Uz pamuk, ovi su materijali ključna područja na koja je C&A fokusirao svoju strategiju održivih materijala. Ove je godine Textile Exchange rangirao rekordan broj od 89 tvrtki uključenih u izvješće, dok je prošle godine taj broj iznosio samo 56.
„Zadržavanje vodećeg položaja u području kupnje organskog pamuka i postizanje velike učinkovitosti u kategoriji kupnje paperja i lyocell vlakana rezultat su napornog rada naših globalnih dizajnera, kupaca i kolega iz odjela za pronalaženje dobavljača. Rezultati su ohrabrujući jer ističu naše napore oko nabave održivih sirovina i jačanja utjecaja na okoliš i društvo”, izjavio je Jeffrey Hogue, Chief Sustainability Officer (direktor Odjela za održivi razvoj) u C&A Global. ”Ostat ćemo i dalje usredotočeni na naše ciljeve koje smo postavili za 2020. godinu, a to je da cjelokupan pamuk i 67 % svih naših sirovina nabavljamo iz provjerenih održivijih izvora.”
Uvođenjem organskog pamuka u svoje kolekcije prije više od 10 godina C&A sve više upotrebljava organska vlakna i druge održive materijale.
S obzirom na to da pamuk čini 60 % svjetske kolekcije C&A, usredotočenost tvrtke na organske materijale od ključnog je značaja: budući da se ne upotrebljavaju opasni pesticidi i umjetna gnojiva, smanjen je i negativan utjecaj proizvodnje pamuka općenito, potrošnja vode smanjena je čak za 90 %, dok je negativan utjecaj na klimatske uvjete također smanjen za 46 %.
Prošle je godine C&A kupnjom organskog pamuka smanjio emisiju ugljikovog dioksida za 115.000 metričkih tona.
Na globalnoj razini, C&A je 2015. prodao više od 138 milijuna proizvoda izrađenih od certificiranog organskog pamuka, što je više od bilo kojeg drugog proizvođača odjeće.
C&A je prema tome uspio povećati globalni volumen pamuka dobivenog iz održivog izvora, uključujući organski pamuk i pamuk uzgojen pod Inicijativom za bolji pamuk (Better Cotton Initiative), na ukupno 40 % svih vrsta pamuka koje koristi u svojim kolekcijama.
Svoje bogato iskustvo C&A će iskoristiti i u 2016. U svojim aktualnim kolekcijama upotrijebit će još više pamuka i drugih materijala iz održivih izvora.
Osim toga, od jeseni 2016. sve perje i paperje tvrtke C&A bit će certificirano u skladu sa standardom „Responsible Down Standard”.
Iako je postignut veliki napredak, C&A će, zahvaljujući svojoj veličini i položaju, i dalje surađivati s drugim trgovačkim markama, trgovcima na malo, fondacijom C&A Foundation i nevladinim udrugama kako bi promovirao što veću i rasprostranjeniju proizvodnju održivih materijala.
Za više informacija o aktivnostima C&A u području održivih materijala, pročitajte Izvješće o globalnoj održivosti za 2015. na stranici www.c-a.com/sustainability-report-2015.