U Šibensko-kninskoj županiji zadovoljni dosadašnjim tijekom turističke sezone

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u srijedu je održala koordinacijski sastanak s predstavnicima turističkih zajednica s područja Šibensko-kninske županije, koji su istaknuli da su vrlo zadovoljni dosadašnjim tijekom sezone, kao i najavama za posezonu.

Uz direktora HTZ-a Kristjana Staničića i 13 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja županije, koordinaciji su između ostalih nazočili i župan Šibensko-kninske županije Marko Jelić te Rudolf Štefan, član turističkog vijeća HTZ-a, a ujedno i vlasnik šibenske konobe i vinoteke Pelegrini, priopćili su iz HTZ-a.

Tijekom sastanka govorilo se o turističkoj ponudi te atrakcijama na području županije, pri čemu su predstavnici lokalnih turističkih zajednica istaknuli da su vrlo zadovoljni dosadašnjim tijekom sezone i najavama za posezonu.

Tako je u Šibensko-kninskoj županiji, gledajući prema destinacijama, najviše noćenja ostvareno u Vodicama, Šibeniku i Rogoznici, dok je primjerice Betina nadmašila turistički rezultat iz rekordne 2019. godine.

Da će u srpnju doseći rezultate iz rekordne 2019. vjeruju i u Primoštenu, Knin bilježi porast smještajnih kapaciteta kao što su obiteljski apartmani, a isti je slučaj i sa Skradinom, posebno u segmentu luksuznijih kuća za odmor s bazenom, naveli su iz HTZ-a, dodajući i da Tisno iduće godine slavi 100 godina organiziranog turizma što će, u suradnji s HTZ-om, iskoristiti u promociji na emitivnim tržištima.

Staničić: Hrvatska trenutno na razini 97 posto noćenja iz srpnja 2019.

Staničić je naglasio važnost zajedničke suradnje, ali i projektnog udruživanja na razini lokalnih turističkih zajednica. “Na taj način možete ostvariti veću promotivnu vidljivost i veću prepoznatljivost koju će turisti znati cijeniti i valorizirati“, poručio je.

Izvijestio je da u Hrvatskoj trenutno boravi oko 980 tisuća turista, dok ih je prošle godine u ovo vrijeme bilo oko 900 tisuća.

“Trenutno smo na razini 97 posto rezultata noćenja ostvarenih u srpnju 2019. godine. Ono što je svima cilj jest disperzija turista kroz cijelu godinu, kao i ostvarenje što većeg prihoda od turizma“, izjavio je Staničić, poručivši i da se za što bolju posezonu planiraju dodatne promotivne aktivnosti, posebno na tržištu Slovenije, Mađarske, ali i Njemačke.

Jelić: Ovogodišnja sezona značajno bolja od lanjske

Župan Jelić je istaknuo da je ove godine sezona značajno bolja nego lani.

“Ono što je nama i našim posjetiteljima itekako važno je da se u županiji osjećaju sigurno, a posebno bih pohvalio turističke sadržaje i brojne manifestacije u našim destinacijama. Vjerujem da bismo mogli, ako ovako nastavimo, nadmašiti rezultate iz rekordne 2019. godine“, izjavio je Jelić.

Također, izvijestili su iz HTZ-a, tema sastanka je bila i dodjela sredstava iz Fonda za udružene turističke zajednice, razgovaralo se o sustavu eVisitor, a predstavljen je i dosadašnji tijek izrade Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2026. godine, koji će biti prekretnica u provedbi budućih promotivnih aktivnosti hrvatskog turizma.

Riječi je bilo i o skorašnjim promjenama koje će nastupiti u Hrvatskoj s uvođenjem eura te ulaskom zemlje u šengenski prostor, za što je ocijenjeno da će pozitivno utjecati na buduće turističke tijekove i trendove. (H)

Exit mobile version