Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u suradnji s turističkim zajednicama grada Zagreba, Španjolske, Francuske, Katalonije i Monaca predstavlja ovaj tjedan ponudu luksuznog turizma u Singapuru na međunarodnom sajmu luksuznog turizma ILTM, s ciljem da se azijskom tržištu dodatno skrene pažnja na taj segment mediteranskog turizma, priopćeno je u četvrtak iz HTZ-a.
ILTM (International Luxury Travel Market Asia Pacific Singapore) specijalizirani je sajam luksuzne turističke ponude, namijenjen poslovnoj publici, a ove je godine od 27. do 30. svibnja okupio više od 80 inozemnih kupaca i poslovnih subjekata.
Hrvatska ponuda luksuznog turizma predstavljena je u Singapuru u suradnji sa spomenutim mediteranskim zemljama u sklopu tzv. Mediterranean Luxea u vrijeme trajanja sajma ILTMl, a cilj tog mediteranskog nastupa je promicanje turističkog sektora i informiranje touroperatora i ostalih posjetitelja o novostima iz segmenta ponude luksuznog turizma Mediterana.
Uz prezentacije ponude luksuznog turizma, program nastupa u Singapuru je uključivao i prezentaciju gastronomske ponude destinacija koje su sudjelovale na tom događanju, u sklopu čega se Hrvatska predstavila s fužima s tartufima, fritulama i biranim likerima.
Organizaciju Mediterranean Luxe pokrenule su turističke organizacije Katalonije i Monaca, odnosno, kako kažu iz HTZ-a, globalno prepoznata agencija Kuoni, koja je pripremila dva programa luksuznog putovanja. Ti programi uključuju sve destinacije koje sudjeluju na ovogodišnjem predstavljanju u Singapuru, pri čemu jedan program uključuje polazak iz Monaca prema talijanskim gradovima Milanu i Veneciji, nakon čega se kreće prema Hrvatskoj i glavnom gradu Zagrebu. Drugi program uključuje pak Valenciju i Barcelonu te obilazak francuskih gradova, poput Montpelliera, Marseillesa i Nice, a putovanje završava u Monacu.
Povodom tog nastupa HTZ-a direktor HTZ-a Kristjan Staničić poručuje da je luksuzni turizam onaj koji donosi dodanu vrijednosti.
“Prisustvo Hrvatske na jednom takvom događanju u potpunosti posvećeno luksuznoj turističkoj ponudi potvrđuje našu raznolikost i bogatstvo. Vjerujem u potencijale daljnjeg razvoja tog segmenta ponude jer Hrvatska obiluje unikatnim lokalitetima i doživljajima koji, uz već prisutnu vrhunsku smještajnu ponudu, mogu biti nositelji hrvatskog luksuznog turizma”, ocjena je Staničića, koji dodaje i da je to nastavak aktivnosti HTZ-a čiji je cilj privlačenje turista s dalekih tržišta. (H)