Ulaganjem u kvalitetu do cjelogodišnjeg turizma

In Konferencije / savjetovanja
365

Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365

„Iako bilježimo dobre turističke pokazatelje, vrijeme dvoznamenkastog rasta je iza nas i ulazimo u razdoblje u kojem ćemo se morati doslovno boriti za svakog gosta. Međutim, trebamo biti svjesni da taj gost više nije tradicionalni turist motiviran samo suncem i morem na kojeg smo navikli i prema kojem smo dominantno kreirali turistički proizvod. Današnji moderni turisti bukiraju u zadnji čas, dinamični su, ne zadržavaju se dugo na jednoj destinaciji i putuju tijekom cijele godine. U potrazi su za autentičnim doživljajem, žele upoznati mentalitet, način života i tradiciju lokalnog stanovništva. U tom procesu digitalne tehnologije imaju ključnu ulogu“, istaknuo je potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević na konferenciji „Može li hrvatski turizam 365? – kreativa i nove tehnologije“.

Kao ključna tri problema domaćeg turizma Kovačević je apostrofirao lošu smještajnu strukturu, odnosno nedovoljno hotelskih kapaciteta, deficit kvalitetne radne snage i preveliku sezonalnost, a rješenje vidi u kontinuiranom ulaganju u kvalitetu i razvoju specifičnih, cjelogodišnjih oblika turizma.

Cappelli
Gari Cappelli

Ministar turizma Gari Capelli je rekao se prije tri godine dogodio pomak jer smo počeli govoriti o turističkoj godini, a ne sezoni. „Taj iskorak se nije dogodio slučajno, već je plod konzistentne turističke politike javnog i privatnog sektora. Hrvatska je krenula u smjeru 365, pronašli smo modele da prihode dignemo prihode u ovoj godini, a to puno govori o radu turističkih djelatnika“, poručio je Capelli.

Kristjan Staničić, direktor Glavnog ureda HTZ-a naglasio je da je Hrvatska danas uspješna turistička zemlja, ali da se uvijek može više i bolje. „Glavninu prometa bilježimo u četiri ljetna mjeseca, ali raste nam i pred i posezona. To je rezultat rada svih turističkih djelatnika i institucija. U prvi plan stavljamo segmente turističke ponude koji nisu ovisni o suncu i moru poput zdravstvenog, kulturnog i poslovnog turizma“, izjavio je Staničić, uz napomenu da kontinent ima veliki potencijal za rast i da se zato ulaže puno sredstava u promoviranje kontinentalne ponude.

Organizatorica konferencije i direktorica Julius Rosea Ivana Kolar je kazala da je u realizaciji vizije cjelogodišnjeg turizma potrebno zajedničko djelovanje svih dionika, kako bi uskladili viziju i ciljeve i svi „pucali na isti gol“. „Cjelogodišnji turizam nam mora biti cilj, prije svega zbog njegove održivosti. Nitko ne očekuje da turizam funkcionira baš svih 365 dana, ali moramo ojačati pred i posezonu i aktivirati kontinentalne dijelove zemlje. To podrazumijeva personaliziranu ponudu, autentičnu i baziranu na kreativnosti“, rekla je Kolar i dodala da Istra i Zagorje prednjače u turističkoj ponudi koja ne ovisi isključivo o sezoni.

Na predavanjima i panelima se moglo čuti kako kreativni turizam može stvoriti autentična iskustva koja zadovoljavaju novu turističku potražnju, koju ulogu u svemu tome ima umjetna inteligencija, a vodeći stručnjaci su raspravljali o cjelogodišnjem turizmu, trendovima i održivosti.

You may also read!

Vedrana Jelušić Kašić

Vincek postaje četvrto poduzeće na domaćem tržištu kapitala

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Elon Musk

Walter Isaacson: Elon Musk – Fascinantna biografija najkontroverznije osobe današnjice

„Kao dijete u Južnoj Africi Elon Musk upoznao je bol i naučio ga je preživjeti. Kad je imao dvanaest

Read More...
Erste bank

Erste Group nastavlja sa solidnim rezultatom u trećem tromjesečju

U prvih devet mjeseci 2024. Erste Group Bank AG ostvario je operativnu dobit u iznosu od 4,51 milijarde eura.

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design