Zašto se prodaja fitness usluga prebacila na Internet?

Na Internetu je sve je više online fitnes trenera i onih koji virtualnim putem pomažu ljudima pri mršavljenju, kao i pri kvalitetnoj izgradnji tijela. Razlog je komocija koju nude svojim klijentima, kao i niži troškovi poslovanja…

U Hrvatskoj se mnogo ljudi bori s prekomjernom tjelesnom težinom. Spominje se brojka od dvije trećih naših sugrađana koji imaju značajan višak kilograma, što utječe na kvalitetu života i može dugoročno naštetiti ljudskom zdravlju i vitalnosti.

Zbog toga nije iznenađenje da posao fitnes trenera i nutricionista cvjeta u našoj zemlji, jer onih kojima treba pomoć je zaista pregršt već u tridesetima, a još više u zrelijoj dobi.

A ono što je fitnes industriju dodatno diglo definitivno je njezina digitalizacija, jer više nije potrebno ići u teretanu kako biste dobili pomoć trenera, vezano uz program treninga i eventualne savjete o prehrani.

Danas je to sve moguće dobiti na Internetu pretplatom na online treninge, dostupne putem web stranica, društvenih mreža i mobilnih aplikacija. Takav koncept ide na ruku i trenerima i klijentima, zbog čega postaje sve važniji među onima koji brinu o zdravlju vlastitog tijela.

Treninzi u udobnosti vlastitog doma
Znamo da je za momčadski sport potrebno okupiti se na nekom igralištu ili u dvorani, ali tjelovježba je individualna stvar i svatko je može izvoditi samostalno. Zapravo, oni koji pate od prekomjerne tjelesne težine ne osjećaju se ugodno u teretani, već bi radije preobrazbu prošli u udobnosti svog doma.

Baš to im donose online treninzi, koji omogućuju izvođenje efikasnih vježbi kod kuće na vlastitoj prostirci, koristeći težinu vlastitog tijela, kao i jednostavne rekvizite, poput girje, elastičnih traka ili bučica.

Trener koji prodaje svoje usluge na Internetu obično nudi program treninga svojim klijentima, koji se sastoji od niza vježbi spojenih u jednu cjelinu, a mijenjaju se nekoliko puta tjedno. Također nudi i savjete vezane uz prehranu, kao i uz mentalne izazove koji idu uz izgradnju tijela.

Korisnicima je takva usluga praktična, jer ne moraju gubiti vrijeme odlazeći u dvoranu u kojoj imaju dogovoren trening s osobnim trenerom, a ovaj tip tjelovježbe može biti vrlo efikasan, u kombinaciji s nutritivno bogatom prehranom pa osobi snažne volje definitivno daje odlične rezultate.

Za trenera su troškovi također niži, jer ne mora unajmiti dvoranu za trening niti davati proviziju teretani, a komunikacija s klijentima vrlo je jednostavna i ne traži mnogo uloženog vremena.

Oni koji žele dići uslugu na viši nivo, umjesto na društvenim mrežama ili zatvorenim web stranicama prodaju svoju uslugu putem mobilne aplikacije. Njihova izrada i održavanje su skuplji, no zna se da bez rizika nema profita, zbog čega su pojedini fitnes stručnjaci spremni čak i podići kredit kako bi izradili aplikaciju s video prikazom vježbi i brojnim drugim funkcionalnostima, svjesni da time ne samo što mogu doprijeti do klijenata u Hrvatskoj, već i do onih u inozemstvu, uz tek manje modifikacije na svom proizvodu.

Prednost online treninga svakako je i oglašavanje na Internetu koje je davno prestiglo ono tiskano, a koje može biti vrlo efikasno ako oglasima precizno ciljate svoje potencijalne kupce, a samim time postaje i isplativo onome tko ulaže novac u svoj fitnes proizvod.

Naravno, tu su i fitnes blogovi koji obično prate takve usluge, u kojima trener piše praktične savjete kako bi podigao razinu svjesnosti o vlastitom brendu i privukao nove kupce, do kojih može doći potpuno besplatno putem vještog pozicioniranja na tražilicama.

U svakom slučaju, čak i ako nudi svoje usluge u dvorani, danas fitnes trener mora biti prisutan na Internetu, bilo putem društvenih mreža ili vlastite web stranice, kako bi došao do svojih korisnika. A pokazalo se da fantastične poslovne rezultate daje upravo usluga online treninga, koja najbolje odgovara mentalitetu današnjih ljudi, željnih sve dobiti na svoj mobitel, uključujući i plan treninga kojeg mogu provoditi na podu vlastite sobe.

Exit mobile version