Zlatna voda, novi trend ili nešto drugo?

In Ekologija
Jana

Svakoga dana pijete zlatnu vodu, a da to možda i ne znate. Svaka kap Jane ima savršen omjer kalcija i magnezija te pH vrijednost 7.1, što pomaže u održavanju vitalnosti i prirodne ravnoteže našeg tijela. Jana je zahvaljujući Ultra-Clean tehnologiji punjenja, netaknuta sve dok se ne otvori čep na boci.

Upravo Janu je nedavno, na svjetskom natjecanju Monde Selection, kušalo 100 neovisnih stručnjaka koji su joj dodijelili zlato. Naša, hrvatska mineralna negazirana voda Jana na svjetskom natjecanju osvojila je Grand Gold Quality Award od strane Monde Selection, Međunarodnog instituta za kvalitetu.

Što znači Grand Gold Quality Award?
Želimo biti sigurni da je voda koju svakodnevno pijemo kvalitetna i čista, a pri odabiru proizvoda koji nosi oznaku kvalitete Monde Selection, u ovom slučaju Jane, sigurni smo da biramo proizvod najviše kvalitete. Na temelju visokih kriterija ocjenjivanja, stručnjaci žirija Monde Selection izvanrednim proizvodima dodjeljuju oznake kvalitete, a samo onaj proizvod koji ima prosjek bodova između 90 i 100% može dobiti Grand Gold Quality Award.

Slijepo testiranje provedeno je početkom godine u Bruxelles te je dodjela nagrada zbog pandemije koronavirusa odgođena, ali su dobitnici proglašeni te je Jana između 3200 proizvoda u kategoriji „Pivo, voda i bezalkoholna pića“ osvojila Grand Gold Quality Award, najviše svjetsko priznanje za kvalitetu proizvoda. Članovi žirija, koji degustiraju i slijepim testiranjem ocjenjuju proizvode, odabrani su temeljem profesionalnih kvalifikacija, kompetencije, iskustva i integriteta.

Svakog dana kada otvorimo bocu Jane pijemo „zlatnu“ vodu, uživamo u svim njenim blagodatima a čak i mi, zatvorenih očiju, znamo da je najbolja. Prešavši tisućljetni put do izvora dubokog 800 metara, Jana, ponovno okrunjena zlatom, strpljivo čeka da u svakom gutljaju otkrijemo njenu iskonsku, netaknutu čistoću i besprijekoran mineralni sastav.

You may also read!

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji

Read More...
stojic

HUP-Udruga poslodavaca graditeljstva: Nepoštena konkurencija je najveći prepreka za razvoj sektora

Domaća građevinska industrija priprema se za veliki investicijski val u cestogradnju i obnovu željezničke infrastrukture koji je kroz najave

Read More...
DM

Donacijom 13.193 eura dm i Kerempuh podržali istraživanje raka prostate

U ponedjeljak 9. prosinca dm i Kerempuh su Institutu Ruđer Bošković predali donaciju u iznosu od 13.193 eura, namijenjenu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design