METRO lansirao novo digitalno rješenje za ugostitelje

METRO, vodeći veletrgovac na hrvatskom HoReCa tržištu, lansirao je novu digitalnu platformu DISH (Digital Innovations and Solutions for Hospitality) namijenjenu ugostiteljima koji žele osuvremeniti svoje poslovanje, uštedjeti vrijeme i povećati prihode. Korisnicima platforme DISH na raspolaganju su besplatne digitalne usluge poput izrade web stranica kojom se do sada uz podršku stručnjaka iz METRO-a poslužilo više od 1.100 ugostitelja ili aplikacije za online rezervacije stolova koju trenutno koristi 400 hrvatskih ugostitelja.

METRO-ova digitalna platforma DISH ugostiteljima nudi digitalna poslovna rješenja, a korisnike uskoro očekuju i novosti unutar platforme poput korisnih informacija o najnovijim gastro trendovima i događanjima, savjeta za optimizaciju poslovanja te pristupa zajednici kuhara i vlasnika restorana. Među novitetima, posebno se ističe mogućnost korištenja generatora teksta, funkcije koja će u nekoliko sekundi uz pomoć umjetne inteligencije kreirati personaliziran opis web stranice na hrvatskom jeziku, uz mogućnost automatskog prijevoda na 13 jezika.

„DISH je nova internetska adresa za gastronomiju i najnoviji iskorak u unaprjeđenju digitalne usluge METRO-a. Registracija na DISH platformu je besplatna, kao i trenutno dostupni alati za izradu web stranica i alat za online rezervacije, a u budućnosti će se ponuda naših alata nadograđivati i kompleksnijim rješenjima. Kontinuiranim razvojem digitalnih rješenja koja doprinose optimizaciji poslovanja želimo osnažiti ugostitelje i olakšati im pristup alatima kojima značajno mogu unaprijediti svoje poslovanje“, naglasio je Vladimir Gnjidić, izvršni komercijalni direktor i član Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.

Trećina kupaca METRO-a u Hrvatskoj dolazi iz HoReCa sektora, zato METRO kontinuirano surađuje i s lokalnim tvrtkama koje razvijaju različita poslovna rješenja za ugostiteljstvo, poput Coffee Cloud uređaja za mjerenje kvalitete i potrošnje kave te SMART programskih rješenja koja pružaju podršku ugostiteljima od zaprimanje narudžbe i naplate pa sve do vođenja analize poslovanja. Nova METRO-ova digitalna platforma DISH lansirana je u Njemačkoj i Italiji 2018., a sada će biti dostupna i na hrvatskom tržištu. Platforma DISH će se kroz nadogradnju, te integraciju i unapređenje digitalnih usluga razvijati i rasti zajedno s ugostiteljima i METRO-om.

Novu digitalnu platformu DISH, METRO je predstavio na Adriatic Gastro Showu u Spaladium Areni, a svi posjetitelji splitskog međunarodnog festivala gastronomije i turizma na METRO štandu do 9. veljače mogu dobiti više informacije o DISH-u i alatima za optimizaciji poslovanja. Više informacija o METRO-ovim aktivnostima na Adriatic Gastro Showu doznajte na linku.

Exit mobile version