Zagrebački Trakbar među 10 najboljih startupa na svijetu
U ponedjeljak, 5. studenog, investitori, predstavnici METRO-a i partneri, među 400 startupova iz cijelog svijeta odabrali su 10 najboljih koji će sudjelovati u završnoj fazi METRO Acceleratora powered by Techstars, globalnog programa za startupove koji razvijaju tehnološka rješenja za HoReCa sektor (Hotel/Restaurant/Catering).
Hrvatski Trakbar našao se u odabranom društvu startupova koji će s gotovo 200 međunarodnih mentora surađivati na razvoju i optimizaciji poslovnih modela te testiranju poslovnih rješenja. Svakom od odabranih startupova bit će osigurana i financijska podrška u iznosu do 120.000 eura, a program će kulminirati u veljači 2019. u Berlinu kada će startupi predstaviti svoja rješenja potencijalnim investitorima.
Trakbar je pametna poslovna inteligencija namijenjena malim i srednjim barovima i restoranima kojima pomaže pri svakodnevnom odlučivanju, štedeći pritom vrijeme i novac. Trakbar pruža precizna predviđanja prometa, potrošnje, stanja zaliha te, uz pomoć umjetne inteligencije, korisnicima omogućuje da budu proaktivni i optimiziraju svoje cjelokupno poslovanje.
METRO od 2015. godine aktivno doprinosi razvoju tehnoloških inovacija koje omogućuju daljnju digitalizaciju HoReCa sektora te sektora trgovine. Uz METRO Accelerator, METRO je razvio i eatbu.hr koji nudi besplatan i jednostavan alat za izradu i hosting web stranica namijenjen ugostiteljima te besplatnu aplikaciju za online rezervacije, a kojim se do sada poslužilo više od 1.000 hrvatskih ugostitelja.
Podsjećamo, METRO Cash & Carry već surađuje s hrvatskim startupom Coffee Cloud koji je, kao jedan od najperspektivnijih startupova, odabran u prvom izdanju METRO Acceleratora powered by Techstars te je kroz sudjelovanje u programu pronašao mentore uz čiju pomoć se povezao s kupcima, uključujući i one na tržištima Australije i Azije.
Deset odabranih startupova odabranih za sudjelovanje u 4. krugu METRO Acceleratora za HoReCa sektor:
- Barratio iz Pariza (Francuska) – izvršava dnevne zadatke kao što su upravljanje zalihama te izračun troškova u roku od 5 minuta te se temelji na jedinstvenom softverskom rješenju.
- Easyway iz Tel Aviva (Izrael) – virtualni pomoćnik za putnike integriran je u komunikacijske kanale hotela i potpomognut umjetnom inteligencijom s ciljem poboljšanja iskustva putnika.
- Fresco iz Milana (Italija) – Fresco mijenja način na koji restorani nude maslinovo ulje. Frescoova aplikacija je prvi kuhinjski aparat za proizvodnju svježeg maslinovog ulja, istisnutog na licu mjesta, uz samo jedan klik.
- Gofer iz Pariza (Francuska) – Gofer je mobilna aplikacija koja pojednostavljuje zapošljavanje zaposlenika na određeno vrijeme, tako što spaja dostupno osoblje s potencijalnim poslodavcem u HoReCa sektoru.
- HeyMojo iz New Delhija (Indija) – HeyMojo izrađuje chat i voice botove prilagođene za automatizaciju marketinških kampanja i web widgeta za izravne rezervacije, narudžbe i upravljanje iskustvom gostiju. Rezultat: povećanje izravnih narudžbi i angažmana gostiju.
- Hotelhero iz Berlina (Njemačka) – Hotelhero je jedina istraživačka platforma koja pomaže neovisnim hotelijerima da odaberu najprimjerenija IT rješenja za specifične potrebe svog poslovanja.
- Roborus iz Seoula (Južna Koreja) – kiosk koji prikuplja podatke o klijentima i poboljšava iskustvo kupaca na temelju sustava strojnog učenja koji gostima nudi personaliziranu preporuku.
- Sentiment Search iz Londona (Velika Britanija) – korištenjem inteligentnih algoritama, Sentiment Search nudi rješenje koje agregira i analizira recenzije restorana i hotela u bilo kojem gradu pružajući sveobuhvatnu sliku mišljenja potrošača i time identificira trendove i osigurava detaljan uvid u konkurenciju.
- Trakbar iz Zagreba – Aktivna poslovna inteligencija podržana umjetnom inteligencijom koja pruža preciznu prognozu prodaje, analitiku u realnom vremenu i pametne prijedloge narudžbi za mala i srednja poduzeća u HoReCa sektoru.
- Waffle iz Londona (Velika Britanija) – Waffle je chatbot koji generira potražnju za restoranima u stvarnom vremenu.