MAGROS 2023 – Početna
Poštovani,
Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na 35. tradicionalnu, najveću konferenciju za proizvođače i trgovce MAGROS 2023.
s temom
Trgovina u uvjetima jedinstvenog tržišta
Pod visokim pokroviteljstvom Predsjednika Republike Hrvatske, Konferenciju organiziraju poslovni časopis Suvremena trgovina, Hrvatska gospodarska komora, Međunarodna trgovačka komora (International Chamber of Commerce ICC) Hrvatska, Hrvatska obrtnička komora i Savez udruga malih trgovaca
25. i 26. listopada 2023. u hotelu Academia u Zagrebu, ulica Ivana Tkalčića 88 s početkom u 10 sati.
U nastojanju da pratimo trendove na svjetskom tržištu, pokušavamo kroz sadržaj skupa upozoriti na određena kretanja i njihov odraz na ukupnu maloprodaju. Pritom imamo na umu da je trgovina najraširenija djelatnost u okviru EU, zapošljava najveći broj ljudi i bitan je čimbenik u stabilizaciji tržišnih kretanja. Konačno, i u nas je trgovina kao djelatnost visoko na ljestvici elemenata koji čine ukupni BDP.
Maloprodavači i veletrgovci pokazali su u uvjetima postpandemijskog razdoblja izrazitu fleksibilnost, što mogu zahvaliti korištenju digitalizacije, metaverznih postavki i prihvaćanju da pojmovi kao održivost, kvaliteta i zdravlje dolaze u prvi plan. Promjene u maloprodaji postaju nužnost, pa to znači i prilagođavanje pojedinih formata, gdje kvartovske prodavaonice opet dobivaju svoje mjesto i gdje su vidljiva nastojanja većih gradova da ponovno ožive trgovačku djelatnost u središtu, a ne samo na periferiji.
E-trgovina također uzima sve više maha, što potoče trgovce na drukčiji odnos prema potrošačima i proširenju usluga istima. Tvrtke su proaktivne u postavljanju jasnih ciljeva kako bi postale ugljično neutralne, te u prijelazu na održivi promet ostvarivale povećanu energetsku učinkovitost.
Turističke su usluge važan čimbenik na jedinstvenom EU tržištu i u mnogočemu imaju utjecaj na trgovačku bilancu u svijetlu Schengena i EURA, a u uskoj su vezi i s proizvođačima raznih roba, poglavito prehrambenih proizvoda. Također će biti riječi o tome što za hrvatski turizam znači skori ulazak u OECD.
Partneri:
Organizacija skupa zamišljena je uz prisustvovanje i aktivno sudjelovanje najvažnijih institucija odgovornih za ova područja: Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Ministarstva vanjskih i europskih poslova, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Saveza udruga malih trgovaca, Hrvatske udruge poslodavaca, Hrvatskih izvoznika, Sindikata trgovine Hrvatske, Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore i Zaklade Konrad Adenauer uz organizacijsku podršku Instituta za poslovnu izvrsnost.
Sudionici konferencije bit će tvrtke i obrti, predstavnici gospodarskih udruženja (komora i poslodavaca) i nadležnih državnih institucija (ministarstava i agencija) iz Hrvatske i susjednih zemalja.
Teme i podteme:
• Konvencionalna maloprodaja pred novim izazovima
• Kako se uvođenje eura odrazilo na maloprodaju i ponašanje kupaca
• Kako Umjetna inteligencija oblikuje budućnost maloprodaje
• Novi Zakon o trgovini i njegove implikacije
• Proizvodi s oznakama Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta kao brend/proizvod malih trgovaca
• Turizam u Hrvatskoj – izazovi i prilike
• OECD, ESG i mnoge druge …
Paneli:
• Vanjska trgovina i međunarodno poslovanje
• Budućnost trgovine
• Položaj malih trgovaca
• Aktualni izazovi i mogućnosti za trgovce obrtnike
Radionice i druženja …