MAGROS 2024 – Početna
Poštovani,
Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na 36. tradicionalnu, najveću konferenciju za proizvođače i trgovce MAGROS 2023.
s temom
POVRATAK U BUDUĆNOST
Pod visokim pokroviteljstvom Predsjednika Republike Hrvatske, Konferenciju organiziraju poslovni časopis Suvremena trgovina, Hrvatska gospodarska komora, Zagrebački velesajam, Hrvatska obrtnička komora i Savez udruga malih trgovaca
9. listopada 2024. u Kongresnoj dvorani Zagrebačkog velesajma u Zagrebu, s početkom u 10 sati.
Teme konferencije:
Maloprodaja se neprekidno razvija i adaptira na novonastale okolnosti, što je posebice vidljivo u trenutnim trendovima koji su rezultat tehnološkog napretka, promjena u ponašanju potrošača, i globalnih ekonomskih faktora. Evo nekoliko ključnih trendova koji trenutno karakteriziraju maloprodaju:
- Digitalna transformacija: Maloprodajni sektor se sve više oslanja na digitalne tehnologije. E-trgovina nastavlja rasti, potičući trgovce da unaprijede svoje online platforme i integriraju digitalne tehnologije u svoje poslovne modele kako bi poboljšali iskustvo kupovine, optimizirali operacije i smanjili troškove.
- Omnichannel strategija: Povezivanje offline i online kanala prodaje kako bi se potrošačima omogućilo besprijekorno iskustvo kupnje postaje norma. Trgovci se fokusiraju na integraciju različitih kanala, od mobilnih aplikacija i web stranica do fizičkih trgovina, što kupcima omogućava više opcija za pregledavanje, kupovinu i povrat proizvoda.
- Personalizacija: Korištenjem podataka o kupcima, maloprodajne tvrtke sve više personaliziraju iskustvo kupnje. To uključuje personalizirane preporuke, marketinške kampanje i ponude, što dovodi do povećanja zadovoljstva kupaca i prodajnih rezultata.
- Održivost: Potrošači postaju sve svjesniji utjecaja svojih kupovnih navika na okoliš. To utječe na maloprodajne tvrtke da usvoje ekološki prihvatljivije prakse, uključujući smanjenje otpada, korištenje održivih materijala u proizvodnji i pakiranju, te promicanje reciklaže.
- Poboljšanje logistike i isporuke: Uz rastuća očekivanja potrošača za brzom i efikasnom dostavom, trgovci ulažu u napredne logističke strategije i tehnologije. Automatizacija, upotreba dronova za dostavu, i napredna skladišna rješenja samo su neki od načina kako se maloprodaja prilagođava zahtjevima tržišta.
- Uloga fizičkih trgovina se mijenja: Dok digitalna prodaja raste, fizičke trgovine se transformiraju iz čisto prodajnih mjesta u mjesta za doživljaje, usluge i preuzimanje online narudžbi.
- Korištenje umjetne inteligencije i strojnog učenja: AI i strojno učenje sve su prisutniji u maloprodaji za poboljšanje odlučivanja, optimizaciju zaliha, personalizaciju iskustva kupnje, i poboljšanje korisničke podrške kroz chatbote i virtualne asistente.
- Sigurnost podataka: S obzirom na porast online transakcija, trgovci povećavaju fokus na sigurnost podataka kako bi zaštitili osobne informacije svojih kupaca i izbjegli sigurnosne prijetnje.
Ovi trendovi pokazuju kako se maloprodaja prilagođava i evoluira kako bi zadovoljila promjene u ponašanju i očekivanjima potrošača, te kako koristi tehnologiju kao ključni alat u tom procesu.
Bit će govora i o prednostima i nedostacima ulaska u Eurozonu i Schengen.
Partneri:
Organizacija skupa zamišljena je uz prisustvovanje i aktivno sudjelovanje najvažnijih institucija odgovornih za ova područja: Ministarstva gospodarstva, Ministarstva vanjskih i europskih poslova, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Saveza udruga malih trgovaca, Hrvatske udruge poslodavaca, Hrvatskih izvoznika, Sindikata trgovine Hrvatske, Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore i Zaklade Konrad Adenauer uz organizacijsku podršku Instituta za poslovnu izvrsnost.
Sudionici konferencije bit će tvrtke i obrti, predstavnici gospodarskih udruženja (komora i poslodavaca) i nadležnih državnih institucija (ministarstava i agencija) iz Hrvatske i susjednih zemalja.