MAGROS 2025 – Početna

Magros-2025-webH

Poštovani,

Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na 37. tradicionalnu, najveću konferenciju za proizvođače i trgovce MAGROS 2025.

s temom

Nova pravila igre u maloprodaji

8. listopada 2025. u Zagrebu, Rektorat Sveučilišta u Zagrebu, Radoslava Cimermana 88, s početkom u 10 sati,

a časopis Suvremena trgovina tom prigodom obilježava 50 godina neprekidnog izlaženja.

 

Teme konferencije:

Na europskom tržištu provodi se akcijski plan politike kružne ekonomije, kao sastavni dio općeg Europskog zelenog plana, a koji poduzećima nameće promjene i rokove. Plan je ambiciozan i u značajnoj mjeri ovisi o maloprodajnom sektoru ali postoje prepreke za njegovu provedbu (npr. prikupljanje, pakiranje, model “proizvod kao usluge” u prodaji odjeće). Ne podliježu samo operacije oko ponude robe nego se zahtijeva korištenje održivih materijala i arhitektonskih rješenja kod uređenja i izgradnje maloprodajnih objekata.

Uvođenje “kružnih” promjena i novih marketinških strategija utječe na kupce i cijene. Kupci prate promjene i mijenjaju navike. Dakle, potrebno je vidjeti što se uistinu događa na domaćem tržištu, u kojoj je mjeri prihvaćena ideja kružne ekonomije u maloprodaji koja uzima maha u Europskoj uniji i diljem svijeta. Konferencija je mjesto gdje se prikupljaju iskustva, dojmovi i ideje rukovodećih ljudi, predstavnika trgovačkih udruženja i regulatora kako bi se bolje razumjeli poslovni primjeri za održiva rješenja i gdje se mogu pružiti vrijedne preporuke maloprodajnom sektoru kako upravljati i razvijati održivo poslovanje uključivanjem načela kružnog gospodarstva u svakodnevne operacije. 

Teme i podteme:

  • Transformacija hrvatske maloprodaje kroz održivost i kružnu ekonomiju
  • Trgovina u gradskim centrima i Zagreb nakon potresa
  • Umjetna inteligencija – pomoć u upravljanju u trgovini
  • Hibridna budućnost maloprodaje – svekanalna
  • Maloprodaja: što – kako – kada?
  • Trgovina treba digitalna koncepcijska rješenja
  • Fizička maloprodaja traži nova promišljanja
  • Budućnost nosi nove trendove
  • OECD – prednosti i nedostaci
  • ESG – koncept održivog poslovanja
  • Sve je u logistici – opskrbe manjih formama / minimalne količine
  • Nedostatak radne snage i potrebna edukacija
  • Zaštita potrošača
  • Povrat ambalaže – sve teže rješivo
  • Financiranje trgovinskih poduzeća – HUB
  • Odnosi proizvođača prehrambenih proizvoda i trgovine
  • Problematika Jedinstvenog tržišta EU i odraz na hrvatsku maloprodaju
  • Održivi lanci opskrbe
  • e-trgovina
  • Novi zahtjevi potrošača i promjene u ponašanju
  • Što donosi Zakon o trgovini – radno vrijeme, turistička sezona

Partneri:

Organizacija skupa zamišljena je uz prisustvovanje i aktivno sudjelovanje najvažnijih institucija odgovornih za ova područja: Ministarstva gospodarstva, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske udruge poslodavaca, Hrvatske obrtničke komore, Saveza udruga malih trgovaca, Hrvatskih izvoznika, Sindikata trgovine Hrvatske, Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, Talijansko-hrvatske gospodarske komore, ADVANTAGE AUSTRIA vanjskotrgovinske organizacije Austrijske gospodarske komore, Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore, HAMAG-BICRO-a, uz organizacijsku podršku Rektorata Sveučilišta u Zagrebu i Instituta za poslovnu izvrsnost.

Sudionici konferencije bit će tvrtke i obrti, predstavnici gospodarskih udruženja (komora i poslodavaca), akademske zajednice i nadležnih državnih institucija (ministarstava i agencija) iz Hrvatske i susjednih zemalja.

 

Međunarodni organizacijski odbor stručnog skupa:

  • Srećko Sertić, glavni i odgovorni urednik časopisa Suvremena trgovina, predsjednik
  • mr. sc. Branko Pavlović, član
  • dr. sc. Antun Benčić, član
  • prof. dr. sc. Krešimir Buntak, član
  • prof. dr. sc. Dario Dunković, član
  • prof. dr. sc. Aleksandar Erceg, član
  • Ante Gavranović, član
  • prof. Zrinka Kenđelić, članica
  • dr. sc. Matija Kovačić, član
  • prof. dr. sc. Petar Kurečić, član
  • doc. dr. sc. Rajko Bujković, direktor, Jadranski sajam, Budva, Crna gora, član
  • prof. dr. sc. Jugoslav Jovičić, Univerzitet u Travniku, BiH, član
  • prof. dr. sc. Siniša Zarić, Ekonomski fakultet Beograd, Srbija, član
  • Andrea Perkov, generalna direktorica Talijansko-hrvatske gospodarske komore, Italija, članica
  • Sanja Kulenović, Marketing & Research Manager, Austrijsko Veleposlanstvo – Trgovinski odjel, Austrija, članica
  • Dušan Pšeničnik, Diplomat, Minister Plenipotentiary – Economic Counsellor, Embassy of Slovenia in Croatia, Slovenija, član

 

PRIJAVITE SE ODMAH! Ulaz je slobodan. 

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design