GED 2024 – Program
Sajmovi – odraz poslovne izvrsnosti
Od ekoloških pritisaka do gospodarskih potreba
10:00 – 11:00 – Registracija sudionika
11:00 – 12:30 – Uvodni dio – pozdravne riječi – uvodna predavanja
- Srećko Sertić, direktor i glavni urednik Suvremene trgovine
- Renata Suša, direktorica Zagrebačkog velesajma
- Sanja Želinski Matunec, savjetnica Ureda predsjednika Hrvatske obrtničke komore
- Marijana Filipić, direktorica Granskih udruga Hrvatske udruge poslodavaca
- prof.dr.sc. Dragan Kovačević, potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore
UVODNIČARI: Kretanja sajamske industrije
- prof.dr.sc. Krešimir Buntak, Sveučilište sjever: Promjene poslovnih modela sajmovanja – Inicijativa regionalnih udruživanja
- prof.dr.sc. Siniša Zarić, Ekonomski fakultet Beograd, Srbija, dugogodišnji direktor Beogradskog sajma: Sajmovi kao realni, virtualni, hibridni događaji
- prof.dr.sc. Majda Tafra – Vlahović: profesor poslovne etike i komunikacije: Primjena umjetne inteligencije u sajamskoj industriji (video)
- Zoran Ušurić, pomoćnik direktorice Zagrebačkog velesajma: Novi smjer Zagrebačkog velesajma
12:30 – 12:45 – Stanka za kavu
12:45 – 14:00 – Panel diskusija 1 – Promocija industrije kroz nastupe na sajmovima
Uvodno:
- Enry Di Giacomo, direktor Talijanske gospodarske komore za Maltu i voditelj projekta Fondi export: Prezentacija Fondi exporta
Panelisti:
- Bernarda Cecelja, vlasnica i direktorica tvrtke Bernarda
- Nikola Jelić, direktor Marketinga i Razvoja poslovanja Tokić d.o.o.
- dr.sc. Mato Arlović, sudac Ustavnog suda RH
- Ivana Kolar, direktorica Julius Rose i predsjednica Zajednice zdravstvenog turizma HGK
- Jelena Kravoščanec Todorović, direktorica Opereta nekretnine
- Dušan Pšeničnik, Ovlašteni ministar / Ekonomski savjetnik, Veleposlanstva Republike Slovenije u Zagrebu
14:00 – 14:10 – Stanka za kavu
14:10 – 15:10 – Panel diskusija 2 – Sajmovi – centri poslovne izvrsnosti
Panelisti:
- Zoran Ušurić, pomoćnik direktorice Zagrebačkog velesajma
- Maja Bogović, direktorica Sektora za trgovinu Hrvatske gospodarske komore
- dr. Rajko Bujković, direktor Jadranskog sajma, Budva, Crna gora
- Damjana Domanovac, direktorica sajma Place2Go i glavna urednica časopisa Place2Go
- dr.sc. Ljiljana Kukec, franšizni konzultant, predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje
- Marina Kralj Miliša, direktorica HIZ d.o.o.
15:10 – 15:30 – Zaključna rasprava
15:30 – 16:30 – Ručak i druženje
Očekuju se i sljedeći sudionici i uzvanici:
- Milan Šangulin, direktor Biograd Boat Show-a
- Davor Baković, predsjednik Hrvatskih izvoznika
- Róbert Győrvári, voditelj međunarodnih poslova sajma „Gazdanapok“ Szentlorinc, Mađarska
- Bojan Mijok, direktor sajma Viroexpo, Virovitica
- Maja Bat Bojčić, direktorica Sajma vjenčanja Split i osnivačica branda M Rich dizajn
- Damir Bojčić, kreativni direktor Sajma vjenčanja Split i vlasnik MR dizajna
- Predrag Mujkić, Sremska mitrovica, Srbija
- izv.prof.dr.sc. Dora Naletina, Ekonomski fakultet Zagreb
- izv.prof.dr.sc. Kristina Petljak, Ekonomski fakultet Zagreb
- Srećko Stojaković, direktor Regionalne privredne komore Doboj, Republika Srpska, BiH
- mr.sc. Robert Otorepec, izvršni direktor Celjskog sajma, Slovenija
- Tonka Rajter, direktorica, Mesap, Nedelišće
- Sanja Kulenović, Austrijsko Veleposlanstvo – Trgovinski odjel
- Zlatko Salaj, direktor Bjelovarskog sajma
- Tihomir Čauš, voditelj odjela prodaje Bjelovarskog sajma
- Predrag Stankov, direktor sajma „ZRBIZNET“ i direktor Regionalne privredne komore Srednjebanatskog upravnog okruga Zrenjanin, Vojvodina, Srbija
- Sanja Vuković Veić, direktorica Splitskog sajma
- Marijana Dabo Percan, direktorica Istarskog Festivala Vjenčanja Tijara sposa news
- Ivana Štiković, direktorica sajma Promohotel
- Marko Čadež, predsjednik Privredne komore Srbije
Novosti u sajamskoj industriji na svjetskoj razini:
- Globalni ekonomski utjecaj izložbi
- Pregled obujma sajmova i izravne potrošnje
- Posjetitelji i izlagači sajmova
- Sajmovi izravno utječu na BDP i radna mjesta
Ovogodišnje teme:
- Centralna mjesta poslovnih susreta
- Zagreb – centar sajamske industrije (MICE)
- Sajmovi kao nezaobilazan dio marketing miksa
- Kongresni centri u sklopu sajmova
- Razvoj popratnih aktivnosti sajmova
- EU sredstva za sajamsku industriju
- Poslovni turizam kroz razvoj sajamskih gradova
- Razvoj gradova i regija putem sajamske industrije
- Utjecaj umjetne inteligencije na sajmove
- Digitalizacija kao alat u privlačenju izlagača i posjetitelja
* Organizator zadržava pravo izmjene programa