GED 2024 – Program

GED-2024

Sajmovi – odraz poslovne izvrsnosti

Od ekoloških pritisaka do gospodarskih potreba

 

10:00 – 11:00 – Registracija sudionika

11:00 – 12:30 – Uvodni dio – pozdravne riječi – uvodna predavanja

  • Srećko Sertić, direktor i glavni urednik Suvremene trgovine
  • Renata Suša, direktorica Zagrebačkog velesajma
  • Sanja Želinski Matunec, savjetnica Ureda predsjednika Hrvatske obrtničke komore
  • Marijana Filipić, direktorica Granskih udruga Hrvatske udruge poslodavaca
  • prof.dr.sc. Dragan Kovačević, potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore

UVODNIČARI: Kretanja sajamske industrije

  • prof.dr.sc. Krešimir Buntak, Sveučilište sjever: Promjene poslovnih modela sajmovanja – Inicijativa regionalnih udruživanja
  • prof.dr.sc. Siniša Zarić, Ekonomski fakultet Beograd, Srbija, dugogodišnji direktor Beogradskog sajma: Sajmovi kao realni, virtualni, hibridni događaji
  • prof.dr.sc. Majda Tafra – Vlahović: profesor poslovne etike i komunikacije: Primjena umjetne inteligencije u sajamskoj industriji (video)
  • Zoran Ušurić, pomoćnik direktorice Zagrebačkog velesajma: Novi smjer Zagrebačkog velesajma

12:30 – 12:45 – Stanka za kavu

12:45 – 14:00 Panel diskusija 1 – Promocija industrije kroz nastupe na sajmovima

                Uvodno:

  • Enry Di Giacomo, direktor Talijanske gospodarske komore za Maltu i voditelj projekta Fondi export: Prezentacija Fondi exporta

                Panelisti:

  • Bernarda Cecelja, vlasnica i direktorica tvrtke Bernarda
  • Nikola Jelić, direktor Marketinga i Razvoja poslovanja Tokić d.o.o.
  • dr.sc. Mato Arlović, sudac Ustavnog suda RH
  • Ivana Kolar, direktorica Julius Rose i predsjednica Zajednice zdravstvenog turizma HGK
  • Jelena Kravoščanec Todorović, direktorica Opereta nekretnine
  • Dušan Pšeničnik, Ovlašteni ministar / Ekonomski savjetnik, Veleposlanstva Republike Slovenije u Zagrebu

 14:00 – 14:10 – Stanka za kavu

14:10 – 15:10 Panel diskusija 2 Sajmovi – centri poslovne izvrsnosti

                  Panelisti:

  • Zoran Ušurić, pomoćnik direktorice Zagrebačkog velesajma
  • Maja Bogović, direktorica Sektora za trgovinu Hrvatske gospodarske komore
  • dr. Rajko Bujković, direktor Jadranskog sajma, Budva, Crna gora
  • Damjana Domanovac, direktorica sajma Place2Go i glavna urednica časopisa Place2Go
  • dr.sc. Ljiljana Kukec, franšizni konzultant, predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje
  • Marina Kralj Miliša, direktorica HIZ d.o.o.

15:10 – 15:30 – Zaključna rasprava

15:30 – 16:30 – Ručak i druženje

 

Očekuju se i sljedeći sudionici i uzvanici:

  • Milan Šangulin, direktor Biograd Boat Show-a
  • Davor Baković, predsjednik Hrvatskih izvoznika
  • Róbert Győrvári, voditelj međunarodnih poslova sajma „Gazdanapok“ Szentlorinc, Mađarska
  • Bojan Mijok, direktor sajma Viroexpo, Virovitica
  • Maja Bat Bojčić, direktorica Sajma vjenčanja Split i osnivačica branda M Rich dizajn
  • Damir Bojčić, kreativni direktor Sajma vjenčanja Split i vlasnik MR dizajna
  • Predrag Mujkić, Sremska mitrovica, Srbija
  • izv.prof.dr.sc. Dora Naletina, Ekonomski fakultet Zagreb
  • izv.prof.dr.sc. Kristina Petljak, Ekonomski fakultet Zagreb
  • Srećko Stojaković, direktor Regionalne privredne komore Doboj, Republika Srpska, BiH
  • mr.sc. Robert Otorepec, izvršni direktor Celjskog sajma, Slovenija
  • Tonka Rajter, direktorica, Mesap, Nedelišće
  • Sanja Kulenović, Austrijsko Veleposlanstvo – Trgovinski odjel
  • Zlatko Salaj, direktor Bjelovarskog sajma
  • Tihomir Čauš, voditelj odjela prodaje Bjelovarskog sajma
  • Predrag Stankov, direktor sajma „ZRBIZNET“ i direktor Regionalne privredne komore Srednjebanatskog upravnog okruga Zrenjanin, Vojvodina, Srbija
  • Sanja Vuković Veić, direktorica Splitskog sajma
  • Marijana Dabo Percan, direktorica Istarskog Festivala Vjenčanja Tijara sposa news
  • Ivana Štiković, direktorica sajma Promohotel
  • Marko Čadež, predsjednik Privredne komore Srbije

Novosti u sajamskoj industriji na svjetskoj razini:

  • Globalni ekonomski utjecaj izložbi
  • Pregled obujma sajmova i izravne potrošnje
  • Posjetitelji i izlagači sajmova
  • Sajmovi izravno utječu na BDP i radna mjesta

Ovogodišnje teme:

  • Centralna mjesta poslovnih susreta
  • Zagreb – centar sajamske industrije (MICE)
  • Sajmovi kao nezaobilazan dio marketing miksa
  • Kongresni centri u sklopu sajmova
  • Razvoj popratnih aktivnosti sajmova
  • EU sredstva za sajamsku industriju
  • Poslovni turizam kroz razvoj sajamskih gradova
  • Razvoj gradova i regija putem sajamske industrije
  • Utjecaj umjetne inteligencije na sajmove
  • Digitalizacija kao alat u privlačenju izlagača i posjetitelja

 

* Organizator zadržava pravo izmjene programa

 

PRIJAVITE SE ODMAH! Ulaz je slobodan.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design