Franck objavio svoje drugo Izvješće o održivosti za 2020. i 2021.

In Tvrtke i tržišta
Franck

U godini u kojoj obilježava 130. godina poslovanja, Franck je objavio svoje drugo Izvješće o održivosti za 2020. i 2021., koje pruža uvid u društvene, upravljačke i okolišne ciljeve održivosti poduzeća uravnotežene sa stvaranjem ekonomske vrijednosti. Izvješće je pripremljeno prema međunarodno priznatom okviru za nefinancijsko izvještavanje Global Reporting Initiative (GRI) Standards čime kompanija potvrđuje transparentno prikazivanje utjecaja, a dostupno je na hrvatskom i engleskom jeziku na Franckovim internetskim stranicama.

Područja u kojima ima najveći utjecaj, zajedno s pripadajućim ciljevima, u Francku su definirali stručnjaci za procjenu globalnih Ciljeva održivog razvoja do 2030 (Agenda 2030.). Riječ je o ciljevima kojima je poduzeće odredilo smjer održivog razvoja s obavezom postizanja ravnoteže između gospodarskih, društvenih i okolišnih zahtjeva. Ovi razvojni ciljevi obuhvaćaju djelokrug promjene klime i održive potrošnje te naglašavaju vrijednost inovativnosti.

„Ovo izvješće donosi detaljan pregled naših aktivnosti i napretka koji smo ostvarili u područjima energetske i okolišne učinkovitosti, osiguranja kvalitete i certificiranja proizvoda, održive nabave, inovacija i razvoja, kao i razvojnih projekata koji imaju za cilj održivost globalne proizvodnje kave. Ulaganje u održivost za nas znači usmjerenost na smanjenje negativnih utjecaja na okoliš i očuvanje prirodnih resursa, osiguranje pozitivnog ekonomskog utjecaja te unapređenje kvalitete života u zajednicama u kojima smo prisutni. Slijedom toga ulažemo u naše zaposlenike, potrošače, poslovne partnere, kulturu, sport, programe za mlade kao i projektima humanitarnog karaktera“, istaknuo je Ivan Artuković, direktor Francka.

U jeku pandemije 2020. godine u Francku je osigurano povećanje kapaciteta i fleksibilnosti u pogonu kave što je bilo važno kako za postojeću proizvodnju, tako i za nove razvojne projekte. Realizirane investicije iznosile su 22,4 milijuna kuna, financirane vlastitim sredstvima, pri čemu je najveća pojedinačna investicija bila u mlin i sustav silosa u pogonu kave. Ukupne investicije u 2021. iznosile su 35,4 milijuna kuna, također financirane iz vlastitih sredstava. Najznačajnija pojedinačna investicija bila je u proizvodni pogon čajeva u vrijednosti od oko 11,5 milijuna kuna. Ovom investicijom povećan je proizvodni kapacitet, osiguran je kontinuitet u kvaliteti, ostvarena je racionalizacija procesa proizvodnje, veći stupanj automatizacije te veća fleksibilnost.

Dosadašnjim uspješno realiziranim investicijama poduzeće je pokazalo strateško razmišljanje i usmjerenost na dugoročnu održivost poslovanja te s tim ciljem nastavlja stvarati prilike za jači regionalni iskorak. K tome posebna pažnja pridaje se istraživanju i razvoju, zbog čega je Franck prepoznat kao inovator koji podiže ljestvicu kvalitete i definira trendove na tržištu.

Samim time poduzeće pridonosi kontinuiranom razvoju glavnih kategorija svojih proizvoda, ali i cjelokupnog tržišta u skladu s potrošačkim trendovima i preferencijama.

Franck posebno brine i o kvaliteti sirovina i održivosti cjelokupnog lanca nabave i proizvodnje te sustavno ulaže u održavanje visoke razine kvalitete svojih proizvoda. Osim toga, u kompaniji su usmjereni i na razvojne projekte u cilju osiguranja održivosti globalnog tržišta kave i konkurentnosti malih uzgajivača kave. Aktivnim djelovanjem u sklopu društva International Coffee Partners (ICP), kao i u sklopu inicijative coffee&climate Franck pomaže malim uzgajivačima kave i obiteljskim farmama u učinkovitoj prilagodbi i odgovoru na klimatske promjene koje u velikoj mjeri utječu na dostupnost kave. U 2021. International Coffee Partners (ICP) obilježio je 20 godina kontinuirane potpore malim uzgajivačima kave i njihovim obiteljima, a svojim je projektima do sad obuhvatio i pomogao više od sto tisuća poljoprivrednih obitelji u 13 zemalja u kojima se uzgaja kava.

Bez obzira na specifičnost sirove kave, kao jedne od ključnih sirovina koja se za potrebe proizvodnje nabavlja iz dalekih zemalja uzgoja, u Francku i dalje velike napore ulažu kako bi se što više nabavljalo lokalno i regionalno, što rezultira smanjenjem negativnog utjecaja transporta na okoliš, ali i nižim troškovima. Kroz 2020. i 2021. domaći proizvođači činili su nešto više od 52% u ukupnom prometu svih Franckovih dobavljača.

Ulaganje u zaposlenike se, među ostalim, ogleda u pripravničkom programu namijenjenom mladima koji su tek završili studij pružajući im priliku da se afirmiraju i steknu vrijedno iskustvo, a čak 44% Franckovog tima čini generacija milenijalaca. Dodatno, Franck svojim programom u području ljudskih resursa podržava pozitivnu praksu unapređenja kvalitete života osoba s invaliditetom kroz integraciju u radnu sredinu.

U narednom razdoblju Franck će nastaviti s razvojem proizvoda u skladu s potrošačkim trendovima te s razvojem izravnog odnosa s potrošačima i širom društvenom zajednicom. Zahvaljujući takvoj viziji Franck uspijeva opravdati njihovo povjerenje i zadržati status lidera u segmentu inovacija i vrhunske kvalitete svojih proizvoda.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design