Addiko banka kontinuirano ulaže u poboljšanje kvalitete života te svojim korisnicima osigurava jednostavne, brze i praktične bankarske usluge. Predvodnici trendova u digitalnom bankarstvu u Hrvatskoj donose inovativna rješenja kojima se izdvajaju od konkurencije, kao i usluge te proizvode koji se fokusiraju na ono što je korisnicima bitno, a prilagođeni su aktualnim uvjetima života i rada.
Tako će novi klijenti koji prenesu primanja u Addiko banku biti oslobođeni plaćanja mjesečne naknade uz Gold paket bankarskih usluga u trajanju od čak godine dana. U sklopu Gold paketa klijenti mogu koristiti Addiko debitnu i kreditnu karticu, štediti uz E-knjižicu te koristiti usluge Uniqa osiguranja – sve bez naknade prvih 12 mjeseci, kao i nikad jednostavnije i brže upravljati financijama uz mobilno i internet bankarstvo.
„Na hrvatskom su tržištu mobilno i internet bankarstvo najbrže rastuće usluge i najviše je korisnika bankarskih usluga koji ih planiraju aktivirati u skorije vrijeme. Kao predvodnici digitalne transformacije potičemo rast digitalnog bankarstva, približavamo se životnim stilovima i potrebama naših korisnika, a njima su mobilnost, brzina i jednostavnost iznimno važne. Stoga bismo voljeli da klijenti koji traže novu banku daju svoje povjerenje nama, postanu Addiko i iskoriste posebnu promociju tijekom koje se mogu uvjeriti u kvalitetu naše usluge potpuno besplatno“, poručila je Petra Bašić Jantolić, izvršna direktorica Upravljanja proizvodima i odnosima s klijentima za građanstvo iz Addiko banke.
S Gold paketom Addiko banke, inače vrijednim 79 kn mjesečno, korisnici imaju sve usluge koje su im potrebne na jednom mjestu te dobivaju najbolje rješenje za raspolaganje svojim sredstvima u bilo koje vrijeme i gdje god se nalazili.
Addiko banka je i prva banka u Hrvatskoj koja ima potpuno digitalno rješenje – Addiko Virtualnu poslovnicu – u kojoj je moguće u samo 5 jednostavnih online koraka, odnosno bez odlaska u banku, otvoriti novi račun ili podignuti kredit.