Hrvatska nautika u New Yorku

In Sajmovi i izložbe
nautika

Ovogodišnji New York Times Travel Show, najveći je sajam putovanja u Sjevernoj Americi koji se održao se od 25. do 27. siječnja, a među više od 600 izlagača iz preko 170 zemalja svijeta uz potporu HGK predstavilo se i pet hrvatskih charter tvrtki: Nautika centar Nava, SunLife charter – Sunčani život, Adriatic Cruising, Phoebus te Nautički centar Pina i Mare.

„Udružili smo se u grupaciju Croatia charter experience kako bismo se zajednički predstavili na američkom tržištu i promovirali Hrvatsku kao savršenu destinaciju za odmor i jedrenje. Uz 20 godina iskustva u nautičkom turizmu, predstavljamo i flotu od preko 130 brodova, motornih jahti, katamarana, jedrilica i guleta,“ rekla je Dragana Buzdovačić iz tvrtke SunLife charter – Sunčani život.

Do prosinca prošle godine posjetilo nas je 565.000 gostiju u charteru koji su ostvarili gotovo 3,7 milijuna noćenja, što je porast u odnosu na 2017. kada smo zabilježili 3,2 milijuna noćenja i pola milijuna dolazaka. Od toga je prošle godine preko 26.000 charter gostiju iz SAD-a ostvarilo preko 174.000 noćenja. To SAD stavlja na deveto mjesto emitivnih nautičkih tržišta prema broju noćenja, s udjelom od 4 posto. Gosti iz SAD-a spadaju i u najbolje turističke potrošače, što ih čini vrlo poželjnim gostima.

„Na razini ukupnoga turističkog prometa Hrvatske u sedmom i osmom mjesecu realizira se 62 posto godišnjega prometa. Kod nautike je taj postotak 45 posto, što govori u prilog značajno manjoj sezonalnosti ovoga oblika turizma. Dnevna potrošnja nautičara od 126 eura po danu veća je od dnevne potrošnje prosječnoga hrvatskog turista, a u charteru je ta brojka još i veća, čak 183 eura po danu“, istaknuo je Paško Klisović, predsjednik Udruženja pružatelja usluga smještaja na plovilima – charter HGK i predsjednik Uprave Nautičkog centra Pina i Mare.

Naglasio je kako je cilj zadržati tradicionalna i zahvalna tržišta Njemačke i Austrije, ali i snažnije iskoračiti na tržište SAD-a koje, uz UK, Skandinaviju i Australiju, ima ogroman potencijal za rast.

„Ovim sajmom se više okrećemo općim turistima jer trendovi u nautičkom charteru pokazuju da je sve manje stalnih gostiju ‘pravih nautičara’, dok je sve više turista ‘opće prakse’ koji tek iskušavaju nautiku. Oni su veliki potencijal u popunjavanju bukinga“, pojasnio je Klisović.

Sajam u New Yorku posjetilo je oko 35.000 posjetitelja koji su imali priliku upoznati se sa specifičnostima brojnih svjetskih destinacija kroz predstavljanje njihove turističke ponude, kulture i gastronomije. U sklopu sajma održale su se i brojne edukacije, seminari te konferencije na kojima su se profesionalci iz industrije, ali i posjetitelji mogli upoznati s najnovijim proizvodima, uslugama i trendovima u svijetu putovanja.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design