Jamnica Botanica – inovacija iz Jamnice

In Promocije / novi proizvodi
jamnica-botan

Na bazi najdugovječnije hrvatske gazirane mineralne vode dolazi proizvod u dva zanimljiva okusa naranča pelin i limun menta, s 10% udjela voća i aromatičnog bilja, a bez dodanog šećera, aditiva i umjetnih bojila.

Kompanija Jamnica, jedan od pokretača hrvatskog gospodarstva s preko 1000 zaposlenih i jakim razvojnim timom donosi tržištu još jednu inovaciju u liniji Jamnice. Ovog proljeća na police trgovina dolazi Jamnica Botanica, blago gazirano piće na bazi omiljene mineralne vode, voća i aromatičnog bilja u dvije kombinacije okusa, naranča i pelin, te limun i menta.

Potaknuti novim trendovima i ponašanjima potrošača uočeno je kako hrana koju se najčešće smatra iznimno privlačnom i ugodnom nudi bogatstvo okusa (kojeg najčešće upotpunjuju sadržaj masti, šećera ili soli). Prepuštanje takvoj hrani koja predstavlja vrhunski užitak i posebno zadovoljstvo (poznato pod pojmom indulgence), često je povezano i s osjećajem krivice.

Odabir energetski bogate hrane koja se u konačnici može nepovoljno odraziti na zdravlje mnogima je postao neprihvatljiv. Budući da je izbor hrane povezan s vlastitim identitetom, kulturom življenja i osobnim stavovima, pojavila se potreba za kreativnim proizvodima koji uz izniman okus, ne narušavaju nutritivni balans prehrane i utjecaj na zdravlje.

Odgovor na to, Jamnica predstavlja kroz Jamnicu Botanicu, novu liniju laganih i premium pića na bazi najpoznatije domaće gazirane mineralne vode pažljivo obogaćene s 10 posto voćnih sokova i nježnim biljnim aromama. Jamnica Botanica nema dodanih šećera ni aditiva i sadržava samo prirodnu slatkoću podrijetlom iz voćnih sokova zahvaljujući čemu ima malo kalorija.

„S jakim fokusom na daljnju ekspanziju našeg postojećeg portfolia i razvoj novih kategorija kroz inovacije, ovog proljeća tržištu predstavljamo upravo jedan takav – inovativan proizvod – Jamnicu Botanicu. S obzirom na lidersku poziciju na tržištu voda u regiji, svake godine donosimo novitete, bilo da se radi o novim okusima u postojećim linijama proizvoda ili o sasvim novim proizvodima. Zahvaljujući bogatom iskustvu našeg R&D tima i kreativnosti Marketing tima odgovorili smo željama potrošača, kroz proizvod koji podržava natural indulgence, sveprisutan trend u prehrambenim navikama.“ istaknuo je Dario Šalić, predsjednik Uprave Jamnice plus d.o.o.

You may also read!

wall

Wall Street prošloga tjedna pao, europske burze porasle

Na Wall Streetu su cijene dionica prošloga tjedna pale jer se očekuje usporavanje rasta američkog gospodarstva, dok su europski

Read More...
Valamar

Poduzetnici u turizmu upozoravaju na otežano zapošljavanje stranaca

Turistički poduzetnici upozoravaju ovih dana na poteškoće u zapošljavanju stranih radnika zbog nove regulative, žaleći se da će to

Read More...
Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design