Kaufland uvodi dodatne mjere za smanjenje plastike i zaštitu okoliša

In DOP
Odgovorna vrećica

Kaufland i dalje djeluje prema REset Plastic strategiji grupacije Schwarz te je uveo odgovornu vrećicu za voće i povrće, višekratni poklopac i postavio jasne ciljeve za smanjenje plastike u okolišu.

Podsjetimo, Kaufland je prvi trgovački lanac u Hrvatskoj koji je potpuno ukinuo jednokratne plastične vrećice na blagajnama, a iz prodaje su povučeni i jednokratno plastično posuđe, pribor za jelo, plastični štapići i slamke te su zamijenjeni alternativnim održivim rješenjima poput proizvoda od papira, drva i dr.

Dodatni angažman u borbi protiv plastike su odgovorne vrećice u ponudi Kauflanda namijenjene za voće i povrće. Prozračne su i pogodne za skladištenje svježe hrane te se mogu prati, što omogućava dugotrajnu upotrebu, a jednom kada vrećicu više nije moguće koristiti odlaganjem u plastični otpad ona se može 100% reciklirati. Kaufland želi potaknuti svoje kupce da, koristeći višekratnu varijantu, aktivno sudjeluju u smanjenju plastike u okolišu. Prema internim podatcima Kauflanda, u jednoj se godini na odjelu voća i povrća iskoristi oko 100 tona plastičnih vrećica iz kategorije „vrlo lagane plastične vrećice“, dakle koristeći višekratne varijante umjesto vrlo laganih jednokratnih vrećica, mogla bi se smanjiti ta količina plastike u opticaju.

Uz to, uveden je i višekratni poklopac za mliječne proizvode iz vlastitih marki K-Classic, K-take it veggie i K-bio, no moguće ga je koristiti i na proizvodima drugih brendova. Kako bi proizvodi bili hermetički zatvoreni i ostali duže svježi nakon otvaranja, u ponudu je uvršten višekratni poklopac koji se može prati u perilici posuđa, a uz sve navedeno, korištenjem ovog poklopca aktivno pomažete smanjiti količinu plastike u okolišu.

No to nije sve. U sklopu međunarodne strategije za smanjenje plastike REset Plastic, Kaufland je kao dio grupacije Schwarz postavio dva jasna cilja: do kraja 2025. u ambalažama proizvoda vlastitih marki želi koristiti u prosjeku 20% reciklata i 100% tih ambalaža treba postati maksimalno reciklabilno. Već do kraja ove godine u potpunosti će ukinuti upotrebu crne plastike kako bi bilo lakše reciklirati plastična pakiranja čime se omogućuje kružni proces recikliranja.

„Temi zaštite okoliša pristupamo vrlo odgovorno, a kroz različite aktivnosti trudimo se podići svijest o očuvanju okoliša i kod svojih kupaca. Upotrebom višekratnih vrećica i poklopaca svaki pojedinac čini nešto dobro za našu planetu i stvara bolju budućnost za sve nas“, istaknula je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija Kauflanda.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design