Konzumovi Morsovci doprinijeli zaštiti morskog okoliša

In DOP
konzum

Simpatični plišanci, dio Konzumovog programa vjernosti, educirali su i djecu i odrasle o nužnosti očuvanja prirode s naglaskom na zaštićene životinjske vrste iz morskih dubina, posebno iz Jadrana.

Neodoljivim morskim plišancima Morsovcima Konzum je nastavio niz uspješnih programa vjernosti kojima je svoje velike i male kupce razveselio, zabavio, ali i educirao o važnim društvenim temama. Radosnom pjesmom i plesom simpatični su Morsovci tijekom posljednjih mjeseci podsjećali na važnost čuvanja prirode, osobito morskog svijeta te zaštićenih i ugroženih životinjskih vrsta u Jadranskom moru, čime su dali dodatan doprinos svim Konzumovim naporima usmjerenima na smanjenje plastike i zaštitu okoliša. Ukupno je prodano više 448.000 Morsovaca koji su tako našli svoj dom u 195.000 kućanstava diljem Hrvatske, kao i preko 46.000 edukativno-zabavnih knjižica iz kojih su najmlađi mogli naučiti brojne zanimljivosti o morskom svijetu.

Najveću popularnost među Konzumovim kupcima stekli su pingvin Pingo Ringo, Morž Žorž i morski pas Zubo, a veseloj morskoj ekipi u rujnu se pridružila i Dupina Nina koja je u Konzum stigla s posebnom misijom educiranja o jednoj od najugroženijih vrsta u Jadranu. Iznos od 207.000 kuna prikupljen od prodaje Dupine Nine Konzum je tako donirao Institutu Plavi svijet, organizaciji posvećenoj istraživanju morskog okoliša i morskih organizama, edukaciji javnosti i zaštiti mora. Sredstva će iskoristiti za svoja istraživanja, edukaciju i aktivnosti usmjerene na zaštitu dupina u Jadranu koji sve češće stradaju uslijed onečišćenja mora, zaplitanja u ribarske mreže, promjene klime, nestajanja morskih staništa i drugih prijetnji uzrokovanih brojnim ljudskim aktivnostima.

„Zahvalni smo Konzumu što je svoju kampanju posvetio podizanju svijesti o važnosti očuvanja morskog okoliša te je donaciju odlučio namijeniti našim aktivnostima i edukacijama za zaštitu dupina u našem predivnom Jadranskom moru. Donirana sredstva puno će nam pomoći u daljnjim aktivnostima kojima naše sugrađane, osobito djecu, educiramo o tome kako se pravilno odnositi prema okolišu i sačuvati bioraznolikost koja nas okružuje“, izjavila je Jelena Basta, predsjednica Instituta Plavi svijet.

„U kampanji s Morsovcima u glavnoj ulozi, još jednom u nizu uspješnih Konzumovih programa vjernosti, ponovno smo odlučili ukazati na specifičan problem u zajednici kroz različite informativne i atraktivne sadržaje namijenjene i djeci i odraslima. Zahvalni smo kupcima što su nas podržali u ovoj kampanji kojom smo nastavili niz aktivnosti usmjerenih na zaštitu okoliša te nam je drago što smo ostvarili odlične rezultate i potaknuli interes naših sugrađana za tako važna društvena pitanja“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.

Kupci su tijekom kampanje mogli pronaći i niz korisnih informacija na posebnoj internetskoj stranici, poput raznih zanimljivosti, savjeta za ponovnu uporabu korištenih predmeta, stickera i gifova za društvene mreže. Morsovci su osobito popularni bili na TikToku s 820.600 pregleda sadržaja s njihovom oznakom te na Instagramu s 1,3 milijuna impresija, a na društvenim mrežama rado se koristio i AR filter koji je korisnicima omogućio da zarone u morske dubine okruženi plišancima. Sve su te aktivnosti, kao i susreti s Morsovcima u gradovima diljem Hrvatske, imale zajednički cilj – potaknuti Konzumove kupce na razmišljanje o tome što sami mogu učiniti kako bi zaštitili životinjske vrste, a svijet učinili čišćim i ljepšim za današnje, ali i buduće generacije.

You may also read!

wall

Wall Street prošloga tjedna pao, europske burze porasle

Na Wall Streetu su cijene dionica prošloga tjedna pale jer se očekuje usporavanje rasta američkog gospodarstva, dok su europski

Read More...
Valamar

Poduzetnici u turizmu upozoravaju na otežano zapošljavanje stranaca

Turistički poduzetnici upozoravaju ovih dana na poteškoće u zapošljavanju stranih radnika zbog nove regulative, žaleći se da će to

Read More...
Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design