Mega izdanje premium trajnih salama Croatica u inicijativi «Kupujmo hrvatsko»

In Regionalni razvoj
gavrilović

Svjesni koliko je važno poduprijeti domaće gospodarstvo, Mesna industrija Gavrilović i ove godine je dio najpoznatije nacionalne akcije “Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam” koju je prije tri godine pokrenula Hrvatska gospodarska komora (HGK). Gavrilović je tom prilikom predstavio San Giorgio mortadelu i premium trajne salame Croatica u mega izdanju.

U sklopu najpoznatije nacionalne akcije HGK „Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam“, Mesna industrija Gavrilović je i ove godine u Zagrebu od 22. do 23. studenoga predstavila svoje domaće specijalitete.

U društvu vodećih domaćih proizvođača, Gavrilović je mnogobrojnim gurmanima predstavio i priredio degustaciju San Giorgio mortadele i premium trajnih salama Croatica.

Pod kuharskom palicom chefa Marka Jovanovića, mirisni cvjetovi Fiore salamino, Primorska rožica, Kulenov cvijet i Cvit Dalmata te San Giorgo mortadela pružili su pravi gastro užitak u kombinaciji sa svježim sezonskim namirnicama. A da u rekordnom roku Gavrilovićeve delicije pronađu put do brojnih nepca, Gavrilovićev tim je postavio vrhunsku mesoreznicu Berkel koja je radila ‘punom parom’ te u velikom broju okupila posjetitelje oko štanda vodeće hrvatske mesne industrije.

Akcija „Kupujmo hrvatsko – Hrvatski proizvod za hrvatski turizam“ organizira se kako bi na jednoj platformi okupili najbolje od hrvatskih proizvoda i na taj način podržali hrvatski turizam i gospodarstvo. Umrežavanjem proizvođača i krajnjih kupaca te educiranjem najmlađih naraštaja i šire javnosti o postojanju kvalitetnih hrvatskih proizvoda, ova inicijativa podsjetila je na beskompromisnu kvalitetu izvorno hrvatskih delicija. Na tom tragu je i Mesna industrija Gavrilović koja je svojim proizvodima uvjerila sve prisutne u istinost slogana “Odlično je, od Gavrilovića je!”

You may also read!

mostar

Hrvatske tvrtke na sajmu gospodarstva u Mostaru

Na 26. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore na nacionalnom štandu predstavlja se 12 hrvatskih

Read More...
Buljan Schmidt Ostojic Zenzerovic

Turistički sektor ulazi optimistično u novu sezonu, no rast troškova će ponovno nadmašiti rast prihoda što ugrožava investicije i konkurentnost domaćeg turizma

Udruga poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH), Hrvatska udruga turizma (HUT) i Deloitte objavili su rezultate istraživanja koji su pokazali

Read More...
bank

Dodatnim zapošljavanjem i boljim vještinama do većeg rasta Hrvatske

Hrvatska se suočava s velikim izazovima na tržištu rada koji su posljedica smanjenja broja stanovnika, njegovog starenja te brzog

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design