Mercedes pokreće transformaciju kakva se događa jednom u stoljeću

In Tvrtke i tržišta
Mercedes

Mercedes-Benz se priprema za “transformaciju kakva se događa jednom u stoljeću”, koja će preoblikovati tržište automobila, izjavio je izvršni direktor kompanije Ola Källenius.

Transformaciju prvenstveno pokreće tehnologija – digitalizacija, smanjenje emisije štetnih plinova na nulu i automatizirana vožnja, rekao je Källenius u srijedu na sajmu Auto Šangaj 2025.

Kompanija, dodao je, ulaže više nego ikad u tehnologiju, inovacije i proizvode kako bi držala korak s promjenama.

Uoči sajma u Šangaju, Mercedes je predstavio model električnog automobila CLA s produženim međuosovinskim razmakom, namijenjen kineskom tržištu.

Domet novog vozila prelazi 860 kilometara – što je Källenius opisao kao najveću proizvodnu ofenzivu u iduće tri godine.

Kinesko tržište je, istaknuo je, iznimno konkurentno, dok su potrošači u protekle dvije godine bili oprezniji.

Mercedes očekuje konsolidaciju među brojnim proizvođačima na kineskom tržištu u sljedećih pet do deset godina.

Kao i mnogi drugi njemački proizvođači automobila, Mercedes se posljednjih godina suočava s problemima zbog kineske konkurencije i bilježi pad prodaje od sedam posto u prvom kvartalu na godišnjoj razini.

Unatoč padu prodaje u Kini od 10 posto u prvom kvartalu, to tržište i dalje čini više od jedne trećine ukupne prodaje Mercedesovih vozila.

Dobit Mercedes grupe pala je za više od 28 posto prošle godine u odnosu na prethodnu, te je iznosila 10,4 milijarde eura. Prihodi su pali za 4,5 posto i iznosili su 145,6 milijardi eura.

Tvrtka ove godine očekuje još veće izazove i manju dobit. Također se predviđa blagi pad prodaje osobnih automobila. Prošle godine Mercedes je prodao ukupno 1,98 milijuna vozila. dpa

You may also read!

pokaz

Kazahstan i Hrvatska jačaju gospodarske veze: Uspješan forum povezao poduzetnike

"Tijekom posljednjih godina trgovina između Hrvatske i Kazahstana bilježi značajan rast, velikim dijelom zbog uvoza energetskih resursa iz Kazahstana

Read More...
turizam

Turizam – cijene ključni faktor odluke

Sve je jasnije da se prioriteti gostiju mijenjaju. Dok je ranije glavnu ulogu u odabiru destinacije imala njezina atraktivnost,

Read More...
WorldBank

Europa i središnja Azija: poduzetništvom, usvajanjem tehnologija i inovacijama do bržeg rasta

Prema danas objavljenom izvješću Svjetske banke Economic Update za regiju Europe i središnje Azije, očekuje se da će gospodarski

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design