Pozivamo Vas na 29. tradicionalnu, najveću konferenciju za proizvođače i trgovce MAGROS 2017.
Ovogodišnja tema je: DIGITALIZACIJA U TRGOVINI, a konferencija se održava pod visokim pokroviteljstvom predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar-Kitarović.
Konferenciju organiziraju poslovni časopis – Suvremena trgovina i Hrvatska gospodarska komora, 10. listopada 2017. u dvorani tvrtke Tekstilpromet u Zagrebu s početkom u 9,00 sati.
Naznake ovogodišnjeg skupa i teme za raspravu: Industrijska revolucija X.O u uvjetima digitalizacije s posebnim osvrtom na trgovinu
Značenje digitalizacije za sektor trgovine i turizma
Svakako, najveći je izazov kod digitalizacije procesa u trgovini uvođenje i primjena multi-kanalne strategije. Potrošač (s pravom) očekuje točnu i besprijekornu uslugu na svim kanalima prodaje, a da mu nije uskraćen i užitak kupovine. Istraživanja su pokazala da su najčešće promjene na četiri područja: odnosi s potrošačima, produktivnost, poslovni modeli i IT-informacijska sigurnost te zaštita podataka. Pomoću digitalizacije može se doživljaj kupovine znatno povećati. Naime, digitalizacija omogućava znatno poboljšanje menadžmenta odnosa s potrošačima. Dalje, ona omogućava neposredan osobni odnos prema potrošaču na svim kanalima i, pomoću analize Big-Data, stavlja potrebe potrošača u središte interesa. Sektor turizma na mnoge načine koristi digitalne kanale za unapređivanje poslovanja – predstavljanja destinacija, bukiranja, prijave itd, a poznato je da su upravo turisti jedni od nositelja potrošnje posebice u tijeku ljetne turističke sezone.
Uspjeh online platformi poput Zalando ili Amazon, ali i neuspješni primjeri Karstadta, Quelle ili Schleckera signali su da je došlo vrijeme ozbiljnih promjena koji prisiljavaju stacionarnu trgovinu na dodatne poteze kako bi se osposobile za rentabilno suvremeno poslovanje u budućnosti. To je uvjetovalo digitalizaciju pojedinih procesa u nastojanju da pruže bolji servis kupcima na svim mogućim prodajnim platformama, a ujedno budu produktivniji i konkurentniji. Također, novi poslovni modeli trebali bi omogućiti proširenje na nova tržišta i privlačenje novih kupaca.
Nakon uvodnih izlaganja, organiziramo i tri zanimljiva panela:
- Industrijska i retail revolucija X.0 u uvjetima digitalizacije
- Digitalizacija u trgovini
- Očuvanje radne sposobnosti zaposlenih u trgovini u eri digitalizacije i zaštita na radu
Partneri
Organizacija skupa zamišljena je uz prisustvovanje i aktivno sudjelovanje najvažnijih institucija odgovornih za ova područja: Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstva turizma, Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo rada i mirovinskog sustava, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske udruge poslodavaca, Turističke zajednice grada Zagreba, Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore, Zaklade Konrad Adenauer, Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, te Smart partnera IBM-a i HAMAG Bicro-a.
Sudionici Konferencije biti će tvrtke i obrti, predstavnici gospodarskih udruženja (komora i poslodavaca) i nadležnih državnih institucija (ministarstava i agencija) iz Hrvatske i susjednih zemalja.
Ciljevi MAGROS-a
Stručni skup MAGROS ima osnovnu zadaću da otvara i potiče aktualna pitanja kretanja u trgovini i gospodarstvu te implementaciju najnovijih svjetskih dostignuća na tom području, kako bi se usmjeravalo trasiranje budućeg razvoja djelatnosti trgovine i njene zadaće u cjelokupnom ekonomskom i društvenom razvoju.
Zaključci i dometi MAGROS-a izazivali su ozbiljne promjena u gospodarstvu, gospodarskom zakonodavstvu, koje se odnosilo na robni promet. Prvi stručni skup MAGROS organiziran je 1977., a MAGROS 2017. je 29. takav skup.
______________________
PROGRAM – MAGROS 2017.
09,00 – 09,30 – Registracija sudionika
09,30 – 10,00 – Pozdravne riječi:
- Srećko Sertić, direktor i glavni urednik, Suvremena trgovina
- Josip Zaher, potpredsjednik HGK za turizam, trgovinu i financije
- Hrvoje Šimić, predsjednik Uprave, Tekstilpromet
- prof.dr. Slavica Ćosović Bajić, dekanica Tehničkog veleučilišta u Zagrebu
- Juro Avgustinović, Zaklada Konrad Adenauer
- Marija Kulaš, načelnica Sektora za trgovinu i tržište u Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta
- Dragutin Ranogajec, predsjednik HOK-a, izaslanik predsjednice Republike Hrvatske
10,00 – 11,10 – IZLAGAČI I TEME:
- dr.sc. Mladen Mauher, prof., Tehničko veleučilište u Zagrebu: Disruptivne tehnologije i transformacijski procesi distributivno-prodajnih sustava (RETAIL)
- prof.dr. Velimir Srića, Ekonomski fakultet Zagreb: Izazovi digitalne transformacije u trgovini
- prof.dr. Nikola Knego, Ekonomski fakultet Zagreb: Aditivne tehnologije mijenjaju odnose u opskrbnom lancu
- mr.sc. Darije Ramljak, Associate Partner, IBM iX & Digital Experience Leader, CEE: Digitalna re-invencija korisničkog iskustva i poslovnog modela u trgovini
- Siniša Begović, MBA, MA, SME e-business education consultant, Empiria Magna: Digitalni marketing kroz prizmu MSP
11,10 – 11,30 Stanka za kavu
11,30 – 12,30 – 1. Panel: Industrijska i retail revolucija X.0 u uvjetima digitalizacije
Panelisti:
- dr.sc. Mladen Mauher, prof., Tehničko veleučilište u Zagrebu – moderator
- akademik Leo Budin, Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu – tema: Obrazovanje za razdoblje digitaliziranog gospodarstva – rješavanje problema računalnim načinom razmišljanja
- Suzana Kolesar, Sud časti i Centar za mirenje pri HOK-u
- Predstavnik, Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta
- Emil Perić, Sektor za industriju i IT Odjel za tehnološki razvoj i IT, HGK
- Draženko Kopljar, član Uprave, Privredna banka Zagreb
12,30 – 13,50 – 2. Panel: Digitalizacija u trgovini
Panelisti:
- Ante Gavranović, novinar i publicist – moderator
- Ema Culi, direktorica Sektora za trgovinu u HGK
- Bernard Gršić, državni tajnik, Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva
- Hrvoje Šimić, predsjednik Uprave, Tekstilpromet
- Hrvoje Prpić, jedan je od osnivača CRANE-a – hrvatske mreže poslovnih anđela, osnivač HGspota, partner u offSpaceu, partner u Trilleniumu
- mr.sc. Darije Ramljak, Associate Partner, IBM iX & Digital Experience Leader, CEE
- Goran Akmadžić, operativno poslovanje, M SAN Grupa, e-kupi
- Tomislav Jukić, član Uprave, mStart
13,50 – 14,00 Stanka za kavu
14,00– 15,00 – 3. Panel: Očuvanje radne sposobnosti zaposlenih u trgovini u eri digitalizacije i zaštita na radu
Panelisti:
- Vitomir Begović, ravnatelj Zavoda za unapređivanje zaštite na radu – moderator
- Martina Elez, dr.med., ravnateljica, Ustanova Nemetova-Prima
- Josipa Klišanin, načelnica Sektora za rad i zaštitu na radu Ministarstva rada i mirovinskog sustava
- Jure Radoš, član Uprave, Pevec
- Zlatica Štulić, predsjednica Sindikata trgovine
- Sven Bukovski, voditelj Službe za zaštitu na radu, dm
15,00– 16,00 – Domjenak & B2B razgovori
__________________________________
Zbog ograničenog broja mjesta, rezervirajte na vrijeme svoje mjesto u dvorani na info@suvremena.hr
Za sve sudionike konferencije osiguran je parking. Osim parkirnih mjesta ispred zgrade Tekstilprometa, koristit će se i garaža u suterenu u koju se ulazi iz ulice Marijana Čavića.
ULAZ JE SLOBODAN – DOBRODOŠLI