Novom kampanjom #bašja dm slavi jedinstvenost

In DOP
dm

U srijedu 8. siječnja dm je u zagrebačkom Hotelu Esplanade predstavio novu kampanju #bašja, kojom poziva kupce da otkriju vlastitu jedinstvenost i slave različitosti, koje nas čine posebnima. Srž kampanje sažeta je u video spotu koji je premijerno prikazan na događanju, dok je pročelje Esplanade oživjelo svjetlosnom projekcijom s porukom #bašja.

U skladu s kampanjom, modna revija Hippy Gardena odstupila je od ustaljenih standarda u čemu su ključnu ulogu imali modeli koji su pokazali kako razlike prestaju postojati kada ih prihvatimo. Emotivni koncert kantautorice Lu Jakelić, koja u svojim pjesmama iskreno progovara o vlastitom životu, upotpunio je večer posvećenu samospoznaji i prihvaćanju, a poznati gosti i influenceri, među kojima su bili Niko Čuturić, Leon Dejanović, Lucija Lugomer, Ivana Paradžiković, Renata Sopek te Antonija Stupar Jurkin istaknuli su svoju autentičnost i ponosno proslavili ono što ih čini posebnima.

„U dm-u uvijek stavljamo ljude na prvo mjesto – sa svim njihovim posebnostima. Ipak, biti vjeran sebi i osjećati se dobro u vlastitoj koži danas, kada se velik dio života odvija u virtualnim zajednicama, nije nimalo jednostavno. Većina ljudi stremi idealima koji ne postoje bez filtera, stoga ih želimo potaknuti da izađu iz nametnutih okvira i budu ono što jesu. Kampanja #bašja osnažuje dm-ov slogan ‘Tu sam čovjek, tu kupujem!’ i poziva sve da se oslobode nametnutih standarda te žive autentično, vođeni vlastitim snovima”, istaknula je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria.

Kampanja #bašja nadovezuje se na dm-ovu inicijativu podrške fizičkom, emocionalnom i mentalnom zdravlju. Tijekom protekle dvije godine, dm je proveo niz aktivnosti koje su ženama omogućile otvoren razgovor o važnim i često zanemarenim temama, poput menstrualnog zdravlja. Ove godine dm ide korak dalje, s ciljem stvaranje okruženja koje potiče ljude na samoostvarenje, kreativnost i prihvaćanje sebe.

dm vjeruje da je prihvaćanje sebe ključ ispunjenog života i temelj za stvaranje inkluzivne zajednice u kojoj se svatko može razvijati i zato će kampanjom #bašja inspirirati ljude da ponosno pokažu i istaknu svoju jedinstvenost.

You may also read!

1-uvoz

U jedanaest mjeseci izvoz porastao 3,3 posto, a uvoz 5,1 posto

Vrijednost hrvatskog robnog izvoza u prvih jedanaest mjeseci 2024. godine iznosila je 21,8 milijardi eura što je 3,3 posto

Read More...
konzum

Blagdanskom inicijativom Konzuma, Zagrebačke banke i Mastercarda za pomoć potrebitima prikupljeno više od 86.000 eura

U prosincu je, u tradicionalnoj zajedničkoj inicijativi Konzuma i MultiPlusCarda „Proslavi Božić na svoj način“, kojoj su se ovaj

Read More...
GEN-I i Energija projekt produljuju i nadograđuju uspješnu suradnju

GEN-I i Energija projekt produljuju i nadograđuju uspješnu suradnju

Nakon rujanskog pridruživanja vjetroparka Senj virtualnoj elektrani grupe GEN-I, grupa GEN-I i društvo Energija projekt d. d. nastavljaju suradnju

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design