42 studenta uspješno su završila besplatni trotjedni online program edukacije iz različitih područja poslovanja u najvećoj svjetskoj prehrambenoj kompaniji.
Program ljetne prakse Nestlé Summer’s Cool za studente diplomskih studija i one koji su nedavno završili studij već se treću godinu zaredom održava na tržištu južne i istočne Europe. Akademiju su pohađali studenti iz Hrvatske, Srbije, Rumunjske i Bugarske, a Nestlé Summer’s Cool do sada je pohađalo ukupno 84 polaznika. Tijekom trotjedne online plaćene edukacije sudionici su na praktičnim primjerima upoznali poslovanje najveće svjetske prehrambene kompanije.
Uz podršku gotovo 40 stručnjaka i predavača iz kompanije Nestlé, studenti su radili na studijama slučaja i slušali predavanja o ključnim područjima suvremenog poslovnog svijeta, uključujući marketing, prodaju, financije, odnose s javnošću, logistiku te ponudu i potražnju. Kako bi razmijenili iskustva te dodatno razvili socijalnu i emocionalnu inteligenciju, kritičko mišljenje, liderske i komunikacijske vještine, polaznici Nestlé Summer’s Cool programa surađivali su u međunarodnom okruženju i dobili jedinstveno, multikulturalno poslovno iskustvo.
„Ove godine čak 42 studenta iz četiri zemlje regije imalo je priliku steći znanje u stvarnom poslovnom okruženju. Još jednom se pokazalo da mlade generacije mogu odgovoriti na poslovne izazove, da imaju kompetencije postati lideri i inovatori budućnosti. Potrebno je ulagati u njihovo obrazovanje, pripremiti ih za radne izazove te njihovu kreativnost, produktivnost i motivaciju usmjeriti na najbolji mogući način. Naša tvrtka se godinama zalaže za pravovremenu i kvalitetnu edukaciju, stoga je 59 posto naših zaposlenika mlađe od 41 godine“, izjavila je Anđela Arula iz Odjela za ljudske potencijale koji djeluje na JI tržištu kompanije Nestlé.
Nestlé Summer’s Cool, zajedno s drugim projektima koji se provode u okviru inicijative Nestlé Needs YOUth, nastoji smanjiti stopu nezaposlenosti mladih koja je, prema rezultatima istraživanja Eurostata, u prosincu 2021. u Hrvatskoj iznosila čak 18,3 posto.
Summer’s Cool jedan je od projekata Svjetskog Saveza za Mlade, koji je Nestlé osnovao 2019. godine, uz 20 drugih multinacionalnih kompanija. Dok je prvobitni plan inicijative bio pomoći 6 milijuna mladih u zapošljavanju i dobivanju potrebnih vještina kako bi bili konkurenti na tržištu rada, Savez je nadmašio sva očekivanja, podržavajući više od 10 milijuna mladih ljudi. Do 2022. godine, Savezu je cilj pomoći 15 milijuna mladih.