Potpisan sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji između Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije d.d.

In Obrazovna rješenja
efos

Potpisan je sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji između Ekonomskog fakulteta u Osijeku i tvrtke Saponia d.d. Ugovor su potpisali dekan Ekonomskog fakulteta, prof. dr. sc. Boris Crnković i predsjednica Uprave Saponije, dr. sc. Dajana Mrčela.

Predmet sporazuma je uspostavljanje te razvijanje stručne i poslovne suradnje u nizu znanstveno-razvojnih i stručnih područja.

Potpisivanjem ovog sporazuma je i formalno potvrđena dugogodišnja uspješna suradnja između Ekonomskog fakulteta u Osijeku i tvrtke Saponia d.d. u organiziranju stručnih praksi, seminara, posjeta tvornici i edukativnih programa, posebno na kolegiju Marketing strategije.

„Ekonomski fakultet i Saponia će osigurati temelje za uspješnu realizaciju dogovorenih projekata i programa, koji uvelike doprinose razvoju zajednice te mladim akademskim građanima pružaju kvalitetniju podlogu za poslove za koje se obrazuju“, naglasio je dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku, prof. dr. sc. Boris Crnković.

Na suradnju značaj ovog sporazuma se osvrnula i predsjednica Uprave Saponije d.d., dr. sc. Dajana Mrčela. „Kroz suradnju s Ekonomskim fakultetom gradi se i kvalitetna baza stručnog kadra, a Saponia već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom“, ističe.

Prof. dr. sc. Marija Ham, redovita profesorica na Katedri za marketing također ističe da je suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije rezultat obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Štoviše, ovo nije prvi put da studenti smjera marketing rješavaju poslovne slučajeve iz prakse. Predmetni nastavnici – profesorica Marija Ham i docentica Ana Pap, koje izvode nastavu u sklopu koje se ova suradnja provodi, veliki značaj daju iskustvu iz prakse s kojom studenti dolaze u doticaj zahvaljujući ovakvom načinu izvođenja nastave.

Saponia će nagraditi najbolje radove te studentima organizirati posjet tvornici i mogućnost dodatnog upoznavanja s radom tvrtke. Uz to, prijedlozi i analize koje će proizaći iz studija slučaja, koristit će se u promišljanju marketing strategije poduzeća u stvarnom poslovanju. S druge strane, Ekonomski fakultetu u Osijeku će na smjeru Marketing nastaviti s daljnjim obogaćivanjem nastavnih sadržaja praktičnim iskustvima iz prakse.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design