Potražnja za novim automobilima u Europi slabija u veljači – ACEA

In Vijesti iz svijeta
auti

Prodaja novih automobila u Europi porasla je u veljači osjetno slabije nego u prethodnom mjesecu, izvijestilo je u četvrtak europsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), podsjećajući da je prošla godina bila prijelazna.

U veljači su u 27 zemalja Europske unije (bez Malte za koju podaci nisu bili dostupni) registrirana ukupno 1.078.503 nova automobila, samo 2,2 posto više nego u istom mjesecu prošle godine.

Prodaja je time znatno usporila u usporedbi sa siječnjem, s obzirom da je prošla godina bila prijelazna, ali u ACEA-i napominju da se broj registriranih novih automobila približio razini iz razdoblja prije ekonomske krize.

Među vodećim je tržištima samo Italija zabilježila snažan rast prodaje, za 6,2 posto, dok je u Španjolskoj i Britaniji ona gotovo stagnirala.

U Francuskoj i Njemačkoj potražnja za novim automobilima smanjena je za 2,9 odnosno 2,6 posto u odnosu na prošlogodišnju veljaču.

U ACEA-i ističu pozitivan doprinos novih članica EU, u kojima je prodaja novih automobila u prosjeku poskočila 15,9 posto.

Najveće je tržište u toj skupini ono Poljske, koja je bilježila rast prodaje za 14,2 posto, uz registriranih 38.427 novih automobila. Najveći je skok prodaje bilježila Rumunjska, za 62,8 posto i registrirana 8.302 nova automobila.

U Hrvatskoj je prodaja prema podacima ACEA-e nakon dvoznamenkastih stopa rasta u većem dijelu prošle godine porasla u veljači 5,8 posto, uz registriran 2.591 novi automobil. U siječnju poskočila je 23,6 posto.

Solidan rast u prva dva ovogodišnja mjeseca

U prva dva ovogodišnja mjeseca potražnja za novim automobilima u 27 zemalja EU porasla je 6,2 posto, uz registriranih 2.248.040 novih automobila, navode u ACEA-i.

Sva su velika europska tržišta bilježila rast u promatranom razdoblju, a prednjačila je ponovo Italija godišnjom stopom rasta od 8,1 posto. Slijedi Španjolska sa 4,8 posto, te Njemačka s 3,5 i Francuska s 3,2 posto.

Britanija je zadržala poziciju na začelju te skupine s rastom prodaje za samo 1,8 posto.

U skupini novih članica EU prodaja je porasla 16,1 posto, uz registriranih 193.446 novih automobila.

Hrvatska je pritom zabilježila skok prodaje za 14,5 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, uz registriran 5.401 novi automobil, pokazuju podaci ACEA-e. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design