Španjolska modna tvrtka Mango planira do 2026. godine otvoriti 500 novih trgovina na ključnim tržištima poput Sjedinjenih Država, Kanade, Francuske, Italije, Ujedinjenog Kraljevstva i Indije te u matičnoj zemlji, objavila je u srijedu tvrtka, predviđajući skok prodaje u ovoj godini.
Rival španjolskom Inditexu, vlasniku Zare, izvijestio je da će ovu godinu zaključiti s prihodima povećanim za 12 posto u odnosu na 2022. godinu, na preko tri milijarde eura, poduprtima ulaskom brenda Mango po prvi put u američke savezne države Teksas, Georgiju i Kaliforniju.
Širenje poslovanja, u sklopu trogodišnjeg strateškog plana koji će biti predstavljen u ožujku, slijedi njegov povratak u Sjedinjene Države, nakon dva neuspjela pokušaja, a gdje planira do iduće godine udvostručiti broj trgovina, na njih 40.
Mango je ove godine otvorio 130 novih trgovina i obnovio njih još 80 te sada broji oko 2700 prodajnih mjesta na ukupno 115 tržišta.
Nadalje, iz te obiteljske tvrtke izvijestili su da će u svoj upravni odbor imenovati još četiri neovisna člana, uključujući Marca Puiga, predsjednika španjolske kozmetičke grupe Puig, vlasnika brendova kao što su Carolina Herrera, Paco Rabane i Charlotte Tilbury. Puig, čija tvrtka razmišlja o inicijalnoj javnoj ponudi, ne preuzima udio u Mangu, kojeg je prije 40 godina u Barceloni osnovao Isak Andic koji je trenutno njegov neizvršni predsjednik.
Mango će od ožujka proširiti upravni odbor na devet članova kako bi ojačao svoje korporativno upravljanje, stoji u priopćenju. Među ostalim novim članovima uprave su profesor IESE Business Schoola Jordi Canals, partner AZ Capitala Jorge Lucaya i Jordi Constans, direktor raznih nacionalnih i međunarodnih kompanija.
Također, Mango je objavio i da je njegov glavni izvršni direktor Toni Ruiz postao dioničar nakon kupnje pet posto udjela u tvrtki. (H)