Telemach Hrvatska bilježi pozitivne trendove u poslovanju i nastavlja snažno ulagati u mobilnu i fiksnu infrastrukturu kao nacionalni konvergentni telekom, kazao je u utorak predsjednik uprave Telemacha Adrian Ježina na predstavljanju modernizirane EON TV platforme s novim video klubom.
“Vrlo smo zadovoljni trendovima u poslovanju u svim segmentima. Bilježimo na dnevnoj bazi povećanje dosega optičke 10 gigabitne mreže, broja baznih stanica, pokrivenosti, kapaciteta i kvalitete mreža i veza”, kazao je za Hinu Ježina, napominjući da poslovne rezultate ne iznose pojedinačno u sklopu matične United Grupe.
Dodao je da je Telemach trenutno s optičkom gigabitnom mrežom stigao do 170 tisuća kućanstava, a kaže da su zadovoljni i s razvojem mobilne korisničke baze, pogotovo u postpaid (pretplate) i voice (glasovne usluge) segmentu, gde povećavaju tržišni udjel. Dobro im ide, kaže, i s poslovnim korisnicima, kao novijim segmentom korisnika, kojih imaju sve više, a među njima ima i “značajnih kompanija”.
“Uz nove tehnologije i United Cloud, centar United Grupe za istraživanje i razvoj, koji ima i developerski studio, postigli smo i tehnološki napredak odnosno vlastitu ‘stream’ platformu na 5G rooteru, čime uz ponudu EON TV-a i sada novim video klubom činimo razliku u odnosu na druge”, kazao je Ježina.
O EON TV-u, naplatnoj televiziji koju u svojim i fiksnim i mobilnim paketima nudi Telemach te novom EON video klubu, izvršni direktor razvoja proizvoda u tom telekomu Damir Vrsajković na susretu s novinarima naglasio je da su uveli nove funkcionalnosti kojima žele poboljšati korisničko iskustvo gledanja televizije. To su označili i “ponudom sadržaja bez presedana” s obzirom na nove mogućnosti za korisnike, kvalitetu, širinu i brojnost programa koji se mogu gledati, u čemu je i lokalni i regionalni sadržaj.
“Pretplatnička baza EON platforme otkako smo je uveli stalno raste, sada smo je i modernizirali, a do sada je korisnici, koliko vidimo, ravnomjerno koriste po cijeloj Hrvatskoj”, zaključio je Vrsajković. (H)