HEINEKEN Hrvatska počeo koristiti bioplin kao toplinsku energiju za proizvodnju i grijanje

In Financije i gospodarstvo
Heineken

Nakon niza zelenih investicija kao što su gradnja skladišta prema principima održivosti i energetske učinkovitosti te postavljanje solarnih panela i LED rasvjete, HEINEKEN Hrvatska se odlučio na još jedan veliki korak na području zaštite okoliša. Kompanija u svojoj pivovari u Karlovcu bioplin koji nastaje kao nusproizvod prilikom pročišćavanja otpadnih voda koristi kao toplinsku energiju prvenstveno namijenjenu za proizvodnju te u manjoj mjeri za grijanje.

Zahvaljujući ovoj inicijativi smanjuje se potrošnja zemnog plina za grijanje, što dovodi do energetskih ušteda. Uz to se smanjuje emisija ugljikovog dioksida, i to za 110 tona na godišnjoj razini. Ovi vrlo pozitivni rezultati na području održivosti i zaštite okoliša ostvareni su zahvaljujući novoj investiciji – novom cjevovodu koji bioplin vodi od pročistača do kotlovnice gdje se spaljuje i koristi kao toplinska energija za grijanje pivovare. Osim što se kompanija ovim potezom okrenula korištenju još jednog obnovljivog izvora energije, pokazala je i da odgovorno i racionalno koristi otpadne tvari za daljnju namjenu.

„Naš je cilj što više koristiti obnovljive izvore energije, a to smo pokazali postavljanjem solarnih panela, korištenjem električne energije dobivene isključivo iz obnovljivih izvora (ZelEn), a sada i odlukom da koristimo bioplin. U HEINEKENU Hrvatska kontinuirano ulažemo u povećanje energetske učinkovitosti te smanjenje utjecaja na okoliš jer je jedna od ključnih strateških odrednica naše kompanije upravo zeleno poslovanje. Ponosni smo na naše investicije te smo odlučni nastaviti u istom smjeru“, izjavila je Valentina Belavić, direktorica Sektora lanca opskrbe kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Slične inicijative koje doprinose zaštiti okoliša, smanjenju utjecaja na planet te uvođenju obnovljivih izvora energije planiraju se i u budućnosti, a informacije o dosadašnjim postignućima kompanije mogu se pronaći u nedavno objavljenom Izvješću održivosti za 2018. godinu https://www.youtube.com/watch?v=Y6kjjNrnx3E&t=4s.

You may also read!

erste

Erste banka zadržala kontinuitet pozitivnih financijskih pokazatelja u prvih devet mjeseci 2025.

„Zadovoljni smo ostvarenim rezultatima u prvih devet mjeseci 2025. godine. Bilježimo rastuće trendove kreditiranja u oba segmenta poslovanja, kod

Read More...
kaufland

Kaufland ususret otvorenju trgovine u Lučkom donirao 10.000 eura

Ususret otvorenju nove trgovine u Lučkom, Kaufland je s ukupno 10.000 eura podržao lokalni DVD i Kliniku za dječje

Read More...
kolar

Konferencija “Održivi kontinentalni turizam – od strategije do prakse” okupila vodeće aktere hrvatskog turizma u Međimurju

Terme Sveti Martin bile su domaćin konferencije „Održivi kontinentalni turizam – od strategije do prakse“, u organizaciji Međimurske županije

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design