dm potvrdio vodeću poziciju na tržištu

In Logistika
dm

dmU četvrtak, 20. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su potvrdili dm-ovu vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2015./2016. dm je u Hrvatskoj ostvario 1,992 milijarde kuna prometa.

„U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio s kvalitativnim širenjem te smo u modernizaciju 26 prodavaonica investirali više od 58 milijuna kuna“, naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

dm je danas najprepoznatljivija prodavaonica proizvoda za osobnu njegu i higijenu, proizvoda za brigu o kućanstvu te kozmetičkih proizvoda . Važnu ulogu u pozicioniranju dm-a na tržištu ima robna marka dm-a koja čini više od petine ukupnog asortimana što je 28,41% ukupnog prometa dm-a.

Kao prodavaonica bio hrane, dm je ostvario rast prepoznatljivosti od 7% među specijaliziranim trgovinama, trgovačkim lancima i drogerijama , a prva vlastita marka dm-a u kategoriji osviještene prehrane dmBio ostvarila je rast prometa viši od 500% u odnosu na drugu polovicu poslovne godine 2014./2015.

Istraživanje Ipsosa potvrdilo je kako se dm od konkurencije najviše ističe po odnosu prema djelatnicima. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 8.850 kuna, dm djelatnike potiče na profesionalni i osobni razvoj. dm je organizirao 110 radionica i seminara za djelatnike, a 55% djelatnika volontiralo je u zajednici.

You may also read!

poljoprivreda

CroAGRO – sajam kakav poljoprivreda zaslužuje

Ove godine fokus je na izazovima radne snage u agrosektoru Damir Pavlek CroAGRO, međunarodni sajam poljoprivrede, poljoopreme

Read More...
Poslovni subjekti zatražili poticaje za kupnju 2860 'čistih' vozila

Poslovni subjekti zatražili poticaje za kupnju 2860 ‘čistih’ vozila

Preko javnog poziva za kupnju novih vozila na alternativna goriva za pravne osobe, kojeg je Fond za zaštitu okoliša

Read More...
Žito Grupa

Žito grupa prodala gotovo četvrtinu udjela u Tvornici ulja Čepin

Žito grupa u srijedu je objavila da je zaključila transakciju kuporprodaje 23 posto dionica Tvornice ulja Čepin (TUČ), kojom

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design