Potrošači odabrali: Zvijezda i Jamnica u TOP 3 najomiljenija brenda

In Potrošači
Agrokor

Hrvatske tvrtke Zvijezda, koja je upravo proslavila 100 godina postojanja i Jamnica, koja je nezaobilazna još od 1828. godine spadaju u TOP 3 najjača brenda među hrvatskim potrošačima, potvrdilo je posljednje BRANDscore istraživanje nezavisne agencije za istraživanje tržišta Ipsos.

Da domaći potrošači cijene tradiciju, kvalitetu i domaći proizvod govore rezultati istraživanja u kojem Zvijezda ulje, Jamnica mineralna voda, Zvijezda majoneza i Zvijezda tvrdi margarin čvrsto drže visoke pozicije u top 10 brendova u Hrvatskoj.

Također, čak je 12 brendova Agrokora među top 50 brendova u Hrvatskoj. To su Zvijezda ulje, Zvijezda majoneza, Zvijezda tvrdi margarin, Margo mazivi margarin, Zvijezda ukiseljeno povrće, Jamnica, Jana i Jamnica Sensation, Ledo smrznuta riba i plodovi mora, Ledo smrznuto povrće, Ledo smrznuta tijesta i slastice te ABC sir.

Promatrajući rezultate po kategorijama, ABC svježi krem sir zasluženo se nalazi na popisu brendova jer je prirodan proizvod i jedini krem sir koji se sastoji samo od 3 sastojka – mlijeka, vrhnja i malo morske soli. Također, u provedenom istraživanju jedan je od najsnažnijih Agrokorovih brendova u cijeloj regiji.

Ledo je samo ove godine lansirao 44 novih sladoleda, pobijedio i stranu jaku konkurenciju pa ne čudi što se Ledo smrznuta riba i plodovi mora, Ledo smrznuto povrće, Ledo smrznuta tijesta i slastice nalaze na broju 1 u svojim kategorijama. Potrošači jako cijene inovativnost, ali i laku pripremu Ledovog smrznutog asortimana.

Jamnica je među nama od 1828. godine, tradicija je to koju hrvatski potrošači vole i ne čudi što je broj 1 među gaziranim mineralnim vodama, a mlađi naraštaji koji vole mineralnu vodu s okusom oduševljeni su Jamnicom Sensation, koja je njima baš najbolja.

Nešto starija sestra Sensationu, Jana je i dalje najbolja prirodna mineralna voda, broj jedan kad posegnete za vodom.

Od gastro delicija valja istaknuti PIK-ove mortadele koje su spravljene prema tradicionalnoj talijanskoj recepturi, a koje Hrvati biraju kao broj jedan, baš kao i brojne proizvode tvrtke zvijezda koja baš u rujnu slavi 100 godina postojanja. Čak 5 Zvijezdinih proizvoda nalazi se među TOP 50 brendova u Hrvatskoj, a to su Zvijezda ulje, Zvijezda majoneza, Zvijezda tvrdi margarin, Margo mazivi margarin i Zvijezda ukiseljeno povrće.

Ovogodišnje istraživanje, kojim su obuhvaćena 1383 brenda na hrvatskom tržištu unutar 69 FMCG kategorija, potvrdilo je lojalnost potrošača prema domaćim brendovima, prije svega zbog kvalitete i posebnosti proizvoda, dugogodišnje tradicije uz praćenje svjetskih trendova.

BRANDscore je indikator snage brenda izračunat na temelju marketinških indikatora koji se kontinuirano prikupljaju BRANDpuls istraživanjem.

You may also read!

ugostitelj-konobar-kava

OVI indeks pao šesti mjesec zaredom, u lipnju za 8,1 posto

Indeks slobodnih radnih mjesta OVI u lipnju je pao šesti mjesec zaredom na godišnjoj razini, za 8,1 posto, što

Read More...
Donald Tramp i Fridrih Merc

Merc želi brzi dogovor s Trampom o carinama

Sat otkucava u trgovinskom sporu između Sjedinjenih Država i Europske unije. Nepun tjedan dana prije najavljenih novih američkih carina

Read More...
poljoprivreda

Zasijano više pšenice, kukuruza i suncokreta, a smanjena sjetva šećerne repe

Statistički podaci o prvim procjenama zasijanih površina važnijih usjeva u ovoj godini pokazuju da su povećane površine pod pšenicom,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design