Real grupa u Portugalu osvojila svoju drugu Eficácia nagradu

In Brandovi, Uncategorized
kampanja-20-anos

Hrvatska full-service agencija Real grupa, u suradnji s Universal McCann Portugal, primila je svoje drugo Eficácia priznanje radeći za klijenta Lidl Portugal. Real grupa ove je godine nagrađena broncom u najprestižnijoj kategoriji Distribuição e restauraçao marketinške nagrade Prémios à Eficácia da Comunicação – portugalske inačice nagrade Effie, i to za rad na kampanji povodom dvadeset godina Lidla u Portugalu „20 anos – tradition meets modern”.

premios-a-eficacia-da-comunicacaoKampanja „20 anos” pokrenuta je povodom Lidlovog dvadesetog rođendana u Portugalu, a prikazuje Lidl kao tradicionalan trgovački lanac s 20 godina iskustva s kupcima, usko povezanog s portugalskim identitetom i tradicijom, ali ujedno dovoljno „mladog“ i modernog da prati najnovije trendove. Kampanju simbolizira karakteristični znak srca, koji rukama pokazuju svi akteri kampanje ispisujući poruku Već 20 godina u našem srcu. U televizijskoj reklami spoj tradicionalnog i modernog postignut je angažiranjem poznate fado zvijezde Marise Liz iz grupe Amore Electro, zajedno s mladim pobjednikom talent-showa „Voice Portugal“ Luisom Segueirom. Oni su zajednički otpjevali pjesmu za Lidlovih 20 godina, koju su napisali i skladali Tiago Pais Dias, Bino Uršić i Helder Moutinho. Glazba igra posebnu ulogu u kampanji, a glavna poruka „20 anos” jest Lidl za sve generacije!

Kampanja „20 anos” nastala je pod palicom Bina Uršića, kreativnog direktora u Real grupi. Riječ je o cjelovitoj komunikacijskoj kampanji, u kojoj su korištene sve oglašivačke platforme, uključujući PR, evente, društvene mreže i prepoznatljivu pjesmu koja je nositelj kampanje. „Drugo prestižno portugalsko priznanje koje smo primili dokaz je da je Real grupa ne samo postigla veliki uspjeh u Portugalu, nego i održala kvalitetu svog rada tijekom godina, što su prepoznali i javnost i struka. Kampanja je približila Lidl portugalskoj kulturi, tradiciji i navikama i na taj način ojačala njegov odnos s lokalnim kupcima“ – izjavio je Bino Uršić.

Podsjetimo, Real grupa je hrvatska full-service agencija koja u Portugalu uspješno posluje već četiri godine. Nagrade Prémios à Eficácia da Comunicação u Portugalu se dodjeljuju 12. godinu, a smatraju se najvažnijim priznanjem u komunikacijskoj industriji. Na portugalskom tržištu se natjecalo čak 110 poslovnih slučajeva u 14 kategorija. U konkurenciji je bilo 60 oglašivača i 40 agencija, a Real grupa se natjecala u finalu s čak 3 kampanje u 3 različite kategorije. Kampanja „20 anos” je tako dokazala efikasnost i neosporno ostvarenje ciljeva kampanje na više razina, doseg zadanih poslovnih, komunikacijskih i marketinških ciljeva te njihovo nadmašivanje. Ova nagrada je javno priznanje za kvalitetu donosenih odluka, strateško planiranje i kreativu te za učinkovitu komunikaciju prema ciljanoj publici.

You may also read!

ugostitelj-konobar-kava

OVI indeks pao šesti mjesec zaredom, u lipnju za 8,1 posto

Indeks slobodnih radnih mjesta OVI u lipnju je pao šesti mjesec zaredom na godišnjoj razini, za 8,1 posto, što

Read More...
Donald Tramp i Fridrih Merc

Merc želi brzi dogovor s Trampom o carinama

Sat otkucava u trgovinskom sporu između Sjedinjenih Država i Europske unije. Nepun tjedan dana prije najavljenih novih američkih carina

Read More...
poljoprivreda

Zasijano više pšenice, kukuruza i suncokreta, a smanjena sjetva šećerne repe

Statistički podaci o prvim procjenama zasijanih površina važnijih usjeva u ovoj godini pokazuju da su povećane površine pod pšenicom,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design